اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان خبر داد

حمایت ویژه از سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان / فعالیت مجدد کارخانه تراکتورسازی جیرفت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: یکی از برنامه‌های اصلی ما حمایت از شرکت‌هایی است که قصد سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان را دارند.

حمایت ویژه از سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان / فعالیت مجدد کارخانه تراکتورسازی جیرفت

محمود اسکندری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی ما حمایت از شرکت‌هایی است که قصد سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان را دارند و به طور ویژه پشتیبانی و حمایت از آن‌ها را در دستور کار داریم.

دنبال سرمایه‌گذار برای مناطق غنی جنوب استان هستیم

وی با بیان اینکه به طور جدی دنبال سرمایه‌گذار برای مناطق غنی جنوب استان هستیم، افزود: باید برای سرمایه‌گذارانی هم که اکنون در حال فعالیت در منطقه  هستند، برنامه‌ریزی جامعی انجام دهیم.

اسکندری‌نسب با بیان اینکه بازدید از تمام معادن جنوب کرمان را در دستور کار داریم، تصریح کرد: در این راستا از شهرک‌های صنعتی شماره یک و شماره دو شهرستان جیرفت و شهرک صنعتی شهرستان عنبرآباد بازدید کردیم و از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفتیم.

بازدید از معادن جنوب کرمان در دستور کار است

این مسئول با اشاره به غنی‌ بودن معادن جنوب استان کرمان خاطرنشان کرد: بازدید از معادن شهرستان‌های کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج و رودبار را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به فعالیت شرکت‌های صنعتی در جنوب کرمان خاطرنشان کرد: شرکت «تیراژه ماشین»، شرکت «هیلدینگ» که در زمینه‌های مختلف ساخت دستگاه‌های صنعتی و در بخش معدن کار می‌کند و... از جمله این موارد است.

اسکندری‌نسب گفت: یک معدن آهن در ساردوئیه جیرفت ثبت داده شده که با وجود مشکلاتی هنوز پیشرفتی نداشته است و نتوانسته در بحث سرمایه‌گذاری، فرآوری و استخراج فعالیتی داشته باشد.

آغاز فعالیت مجدد کارخانه تراکتورسازی جیرفت

وی خاطرنشان کرد: کارخانه تراکتورسازی جیرفت که تعطیل شده با همکاری مدیر این شرکت به زودی دوباره فعالیت خود را آغاز می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ابراز داشت: از معدن مس منطقه دلفارد بازدید کردیم که باید روند اکتشافات آن سرعت یابد.

کارخانه فرآوری منگنز در منطقه مطاع جیرفت راه‌اندازی می‌شود

اسکندری‌نسب متذکر شد: در آینده نزدیک کارخانه فرآوری منگنز در منطقه مطاع شهرستان جیرفت با انجام مطالعات لازم و همکاری سرمایه‌گذاران راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/80002/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول