اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت

ایجاد بیش از 6 هزار شغل توسط کمیته امداد فارس

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی فارس از ایجاد 6 هزار و 17 شغل توسط این نهاد در این استان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون و با هزینه‌ای بالغ بر 389 میلیارد ریال این تعداد شغل در فارس ایجاد شده است.

ایجاد بیش از 6 هزار شغل توسط کمیته امداد فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان فارس، سهراب روستایی با بیان این که در سال گذشته یک‌هزار و 57 شغل توسط این کمیته ایجاد شد، اظهار داشت: امسال و به دلیل آزاد شدن اعتبارات از طرف بانک‌ها این تعداد شغل ایجاد شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل  569 درصد رشد داشته است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی در سه بخش کارانگیزی، توان‌افزایی (مشاغل خانگی) و خودکفایی  اقدام به پرداخت تسهیلات می‌کند که از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌هزار و 222 طرح کارانگیزی، 2 هزار و 40 طرح توان‌افزایی (مشاغل خانگی) و همچنین 2 هزار و 755 طرح خودکفایی ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی فارس در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده و تلاش همکاران در شهرستان‌ها و همچنین تعامل بسیار خوب بانک‌ها بیش از 380 میلیارد ریال اعتبار بانکی در سال جاری جذب شده که این رقم در مقایسه با سال گذشته 904 درصد رشد داشته است.

روستایی با تشکر از تعامل خوب و سازنده بانک‌های فارس به دلیل همراهی و همیاری کمیته امداد امام خمینی این استان در توانمندسازی و خودکفایی مددجویان زیر پوشش خاطرنشان کرد: شهرستان‌های شیراز، فسا و فیروزآباد به ترتیب بیشترین ایجاد اشتغال را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول