اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت

برگزاری انتخابات شورای هیئت مذهبی در اردستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: پیش از ظهر امروز چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‌ مذهبی شهرستان اردستان برگزار شده است.

برگزاری انتخابات شورای هیئت مذهبی در اردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام محمود مرادی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم گردهمایی مسئولان هیئت‌های مذهبی و هیئت امنای مساجد شهر زواره با بیان اینکه در شهرستان اردستان 80 هیئت مذهبی فعال وجود دارد، اظهار کرد: در حال حاضر تنها 50 مورد از این هیئت‌ها به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه  هیئت‌های دیگر نیز در حال ثبت هستند، اضافه کرد: به منظور هماهنگی و انجام فعالیت‌های مذهبی، راه‌اندازی تشکلی به نام شورای هیئت مذهبی در دستور کار این اداره قرار دارد که پیش از ظهر امروز چهارمین دوره انتخابات این شورا برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان با تاکید بر اینکه در این دوره از انتخابات حدود 30 هیئت از هیئت‌های به ثبت رسیده در این انتخابات شرکت کردند، تصریح کرد: در پایان از بین  9 کاندیدا برای عضویت در شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان پنج نفر به عنوان شورای این هیئت انتخاب شدند.

وی ساماندهی هیئت‌های مذهبی و برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری و غیر‌حضوری به منظور افزایش دانش مسئولان هیئت‌های مذهبی را از وظایف شورای هیئت مذهبی شهرستان دانست و ادامه داد: آموزش افراد برای جذب جوانان یکی دیگر از برنامه‌های این شورا است و با این اقدام جوانان از خطرات ناشی از تهدید‌های هجمه‌های غرب حفظ می‌شوند.

انتهای پیام/2301/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول