اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دارالقران‌الکریم:

زیربنای توسعه اقتصادی، توسعه دینی است

رئیس سازمان دارالقران‌الکریم با بیان اینکه اگر در جامعه به دنبال توسعه اقتصادی هستیم زیربنایش توسعه دینی است، گفت: اگر می‌خواهیم اقتصاد و فرهنگ را درست کنیم باید دینمان درست شود.

زیربنای توسعه اقتصادی، توسعه دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی قره‌شیخلو ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی استان بوشهر با بیان اینکه وظیفه اصلی جامعه اسلامی آشنا کردن مردم با معارف اسلامی است، گفت: باید کاری کنیم که معارف به روز بوده و در زندگی روزمره ما کاربرد داشته باشد.

قره‌شیخلو با بیان اینکه ما باید به زندگیمان رنگ و بوی قرآنی بدهیم، افزود: هر برنامه‌ای داریم باید به افکار مردم رنگ و بوی قرآنی داده تا با استفاده از تفاسیر قرآنی بتوانند مشکل‌گشای خود باشند.

وی با بیان اینکه اگر در جامعه به دنبال توسعه اقتصادی هستیم زیربنایش توسعه دینی است، گفت: اگر می‌خواهیم اقتصاد و فرهنگ  را درست کنیم باید دینمان درست شود.

قره‌شیخلو با بیان اینکه باید به قرآن به صورت جدی بپردازیم، گفت: جامعه قرآنی باید به درو از هر گونه ظلم، دروغ، خودخواهی و کلاهبرداری باشد.

وی با بیان اینکه باید به تفاسیر قرآنی بیشتر از قبل به قرآن توجه کنیم، افزود: باید به سمتی برویم که آموزه‌های قرآنی در وجودمان اثر بگذارد و کوتاهی نکنیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز با بیان اینکه مبنای دین ما قرآن کریم است، گفت: قرآن باید اصلی‌ترین جایگاه را در زندگی فردی و اجتماعی ما داشته باشد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی با بیان اینکه باید به قرآن اهتمام شود، افزود: اگر به قرآن و تفسیر آن توجه کنیم به هیچ‌وجه دچار مشکل نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه امروزه اگر گرفتاری پیش بیاید مقصر خود ما هستیم، گفت: گرفتاری‌های امروزه ما به خاطر دوری از قرآن بوده و ما باید دستورات خداوند در قرآن را به جا آوریم.

سروستانی با بیان اینکه مبنای زندگی ما باید قرآنی باشد، اذعان داشت: آنهایی که به نام قرآن شناخته می‌شوند مسئولیت دو چندان دارند و باید آنچه که کلام وحی می‌فرماید، انجام دهند.

مراسم تجلیل از فعالان قرآنی و نخبگان این رشته با حضور استاندار بوشهر، مدیر سازمان دارالقرآن‌الکریم در کشور، مدیرکل سازمان تبلیغات استان بوشهر و دیگر مدیران در سالن شهید آوینی سازمان تبلیغات استان برگزار شد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول