اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت امور بانوان فرمانداری لنده صورت گرفت

توزیع کتاب آیه‌های نور در مدارس دخترانه لنده

به همت امور بانوان فرمانداری و با همکاری اداره آموزش و پرورش لنده بیش از 100 جلد کتاب آیه‌های نور در مدارس دخترانه این شهرستان توزیع شد.

توزیع کتاب آیه‌های نور در مدارس دخترانه لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، امور بانوان فرمانداری با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده بیش از 100 جلد کتاب آیه‌های نور (جلد 1 و 2) در مدارس دخترانه این شهرستان توزیع کرد.

سید یدالله فاطمیان ظهر امروز در مراسم نمادین توزیع کتاب در مدرسه عصمت با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ قرآنی در مدارس گفت: توزیع اقلام آموزشی در زمینه قرآن گام‌ مؤثری در جهت ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی است.

فرماندار شهرستان لنده با اشاره به برنامه‌های فرهنگی مدارس گفت: قرآن را باید از دوران کودکی به فرزندان و دانش‌آموزان خود بیاموزیم تا بتوانیم با نهادینه کردن این فرهنگ جامعه خود را در برابر معضلات اجتماعی بیمه کنیم.

وی افزود: قرآن بهترین راهنمای سعادت انسان بوده که آشنایی با آن انسان را از معصیت و گناه باز می‌دارد و او را به سعادت حقیقی رهنمون می‌سازد.

فاطمیان در ادامه با اشاره به لزوم یادگیری مفاهیم قرآنی تصریح کرد: توزیع کتاب‌هایی با مفاهیم قرآنی به زبان کودکانه می‌تواند قرآن را در وجود کودکان و نوجوانان ما نهادینه کند.

سید عیسی تقوی‌فرد هم در این مراسم با اشاره به برنامه‌های قرآنی مختلف در مدارس گفت: تأکید امروز آموزش و پرورش بر آموزش قرآن و یادگیری مفاهیم قرآنی بوده و در این زمینه متون درسی خود را به شکل مفهومی طراحی کرده تا دانش‌آموزان با معنی و مفهوم آیات بهتر آشنا شوند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده در ادامه یادآور شد: مدیران مدارس در پایان از کتاب‌های توزیع شده در بین دانش‌آموزان آزمون و مسابقه‌هایی طراحی و دانش‌آموزان برگزیده را مورد تشویق قرار می‌دهند.

انتهای پیام/82013/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول