اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی سازمان نظام پرستاری کشور:

پرستاران ورزشکار آبادانی مستقیم در المپیاد پرستاران شرکت می‌کنند

معاون اجتماعی سازمان نظام پرستاری کشور گفت: پرستاران ورزشکار آبادانی بدون انجام مسابقات مقدماتی و انتخابی به دور نهایی المپیاد ورزشی پرستاران در بهمن ماه راه پیدا خواهند کرد.

پرستاران ورزشکار آبادانی مستقیم در المپیاد پرستاران شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمد شریف‌مقدم ظهر امروز در جلسه هماهنگی المپیاد ورزشی پرستاران سراسر کشور که در محل فرمانداری آبادان برگزار شد ضمن ادای احترام به شهدای هشت سال جنگ تحمیلی به ویژه شهدای گلگون کفن شهر آبادان اظهار کرد: در راستای فرهنگ‌سازی مناسب نسبت به اطلاع‌رسانی نسل جدید پرستاران به رشادت‌های این قشر زحمتکش در دوران دفاع مقدس و ظرفیت‌های شهر، آبادان را برای میزبانی این دوره از مسابقات انتخاب کرده‌ایم.

وی ادامه داد: این المپیاد تاکنون شش دوره برگزار شده است که دوره هفتم آن به میزبانی شهر آبادان برگزار خواهد شد.

معاون اجتماعی سازمان نظام پرستاری کشور تصریح کرد: تاکنون شهرهایی نظیر مشهد، تهران، سنندج، ملایر و شیروان میزبانی این مسابقات را بر عهده داشته‌اند.

شریف‌مقدم افزود: این رقابت‌ها به دلیل تداخل با برنامه‌های دهه مبارک فجر به دهه آخر بهمن ماه سال جاری موکول شد که در آن ورزشکاران در یک هفته به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: پرستاران ورزشکار در هفت رشته فوتسال بانوان، والیبال بانوان، شطرنج، دو ومیدانی، دارت، تنیس روی میز و شنا به رقابت می‌پردازند.

معاون اجتماعی سازمان نظام پرستاری کشور در خصوص اهداف این المپیاد عنوان کرد: هدف از ایجاد این جشنواره ورزشی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی، ارتباط میان پرستاران سایر استان‌ها با یکدیگر، ترویج روحیه فرهنگ ورزشی در جامعه پرستاران، ترویج روحیه ایثارگری در پرستاران که میزبانی آبادان به همین خاطر برگزیده شده است و فرصتی برای شهر آبادان برای بازدید مسئولان از این شهر خواهد بود.

شریف‌مقدم اظهار کرد: این کار نیازمند یک عزم جمعی است و امیدوارم که شهر آبادان در این برگزاری سربلند باشد.

وی تاکید کرد: انجام این مسابقات در چند حیطه است که شامل بخش برگزاری، اطلاع رسانی، تأمین و امنیت و بخش پشتیبانی، تدارکات و اسکان خواهد بود.

معاون اجتماعی سازمان نظام پرستاری کشور در پایان خاطرنشان کرد: تیم پرستاری آبادان با توجه به میزبانی، بدون انجام دیدارهای مقدماتی مستقیماً به این مسابقات راه پیدا می‌کند و این تیم معمولاً جزو شش تیم اول این مسابقات بوده است.

انتهای پیام/72013/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول