اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده پرستاری کرمانشاه:

موافقت اصولی راه‌اندازی دانشکده پرستاری سنقر اخذ شده است

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی کرمانشاه گفت: موافقت اصولی راه‌اندازی دانشکده پرستاری سنقر اخذ شده و منتظر بورد پرستاری هستیم که نتیجه نهایی را اعلام کند.

موافقت اصولی راه‌اندازی دانشکده پرستاری سنقر اخذ شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین اشتریان اظهار داشت: سیاست و هدف اصلی دانشکده، ارتقای تحصیلات تکمیلی است و اکنون 50 دانشجو در این مقطع و رشته‌های مراقبت پرستاری ویژه و مشاوره مامایی در حال تحصیل هستند.

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی کرمانشاه گفت: موافقت اصولی راه‌اندازی دانشکده پرستاری اخذ شده و منتظر بورد پرستاری هستیم که نتیجه نهایی را اعلام کند.

به گفته اشتریان، با توجه به نیاز کنونی به رشته پرستاری، دانشگاه همت خود را به‌کار گرفته که این دانشکده را راه‌اندازی کند تا با پذیرش بیشتر دانشجو در این رشته، کمکی به بخش سلامت جامعه داشته باشد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: با پی‌گیری دانشکده پرستاری و حمایت ریاست دانشگاه و معاون آموزشی، موافقت اصولی رشته مشاوره مامایی در مقطع کارشناسی ارشد اخذ و نخستین مرحله پذیرش دانشجو عملی شد.

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی کرمانشاه ادامه تحصیل مربیان در مقطع P.H.D را از دیگر اهداف دانشکده برشمرد و افزود: اکنون پنج نفر از مربیان دانشکده در رشته‌های پرستاری، آمار و بهداشت باروری در دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور در حال تحصیل هستند.

اشتریان در خصوص فضای فیزیکی دانشکده عنوان کرد: با توجه به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی رشته‌های پرستاری و مامایی تا 150 دانشجو و به‌منظور بهره‌مندی دانشجویان در کلاس‌های درس مناسب، تابستان سال‌جاری با تغییرات اساسی که صورت گرفته و بر اساس طرح توسعه دانشکده، امکان استفاده از هشت کلاس با ظرفیت هر کلاس 70-40 نفر ایجاد شده است.

انتهای پیام/2700/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول