اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

بدهی‌های دستگاه‌های فرهنگی شوشتر پرداخت می‌‌شود

شهردار شوشتر از اولویت بخشی به پرداخت بدهی‌های دستگاه‌های فرهنگی شهرستان خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم از دستگاه‌های فرهنگی شوشتر حمایت کنیم.

بدهی‌های دستگاه‌های فرهنگی شوشتر پرداخت می‌‌شود

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی مانند اداره آموزش و پرورش و نهاد امور کتابخانه‌های شهرستان شوشتر از شهرداری مطالباتی دارند که شاید این ارقام برای شهرداری با چرخش مالی زیاد رقمی به شمار نیاید ولی می‌تواند این دستگاه‌های فرهنگی را متحول کند.

وی ادامه داد: برای پرداخت بدهی‌ها به این دستگاه‌ها از همه توان موجود در شهرداری استفاده می‌کنیم.

شهردار شوشتر با اشاره به میزان بدهی شهرداری شوشتر به اداره آموزش و پرورش شهرستان گفت: بدهی به این نهاد فرهنگی تنها 100 میلیون ریال است که تا چند روز آینده این بدهی وصول می‌شود.

دُر با اشاره به بدهی امور کتابخانه‌های مرکزی شهرستان شوشتر افزود: بدهی‌های شهرداری به نهاد امور کتابخانه‌های مرکزی نیز بیش از یک میلیارد و 350 میلیون ریال است.

شهردار شوشتر با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم تا هر ماهه برای حمایت از این ادارات فرهنگی از بدهی‌های خود پرداخت کنیم عنوان کرد: تاکنون 600 میلیون ریال از بدهی‌های معوق اداره امور کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوشتر در دو سال گذشته پرداخت شده است.

وی گفت: باید از فعالیت کتابخانه‌ها حمایت کنیم و در این زمینه از همه توانمندی شهرستان برای حمایت از این بناها استفاده می‌کنیم تا گامی موثر در راستای تعالی فرهنگی شوشتر برداشته شود.

شهردار شوشتر با اشاره به اینکه کمک‌های شهرداری‌ها به این نهادها ناچیز است ولی می‌تواند گره‌های کور موجود در این ادارات را بگشاید خاطرنشان کرد: در این زمینه تلاش می‌کنیم تا در اسرع وقت بدهی‌های خود را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/72006/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول