اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته پدافند غیرعامل

فعالان پدافند غیرعامل در چهارمحال و بختیاری تجلیل می‎شوند

مدیرکل دفتر پدافند غیرعامل استانداری چهارمحال و بختیاری از تجلیل فعالان پدافند غیرعامل همزمان با هفته پدافند غیرعامل در استان خبر داد.

فعالان پدافند غیرعامل در چهارمحال و بختیاری تجلیل می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری حسین بامیری اظهار کرد: فرهنگ‌سازی و آموزش پدافند غیرعامل در جامعه، ایجاد تحرک و انگیزه، مصون‌سازی و آموزش مردم از اهداف اجرای برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل به شمار می‌رود.

وی افزود: برگزاری رزمایش، تجلیل از فعالان پدافند غیرعامل، افتتاح طرح‌های پدافند غیرعامل، برگزاری همایش‌های آموزشی و نمایشگاه از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این اداره کل در هفته پدافند غیرعامل محسوب می‌شوند.

بامیری از برگزاری افزون بر 100 دوره آموزشی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، بیش از 3 هزار تن آموزش‌های لازم با موضوع پدافند غیرعامل را فرا می‌گیرند.

مدیرکل دفتر پدافند غیرعامل استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی، پیشرفت پایدار و پدافند غیرعامل، امنیت سایبری، استانداردسازی زیرساخت و پدافند غیرعامل از دیگر محورهای برنامه‌های اجرایی یاد شده است.

انتهای پیام/68001/صا/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول