اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‎های پلیسی گلستان خبر داد

برقراری بیش از 73 هزار تماس عملیاتی با 110 گلستان

رئیس مرکز فوریت‎های پلیسی 110 گلستان از برقراری 73 هزار و 648 مورد تماس منجر به عملیات پلیسی از ابتدای سال تا به امروز خبر داد.

برقراری بیش از 73 هزار تماس عملیاتی با 110 گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد میرفلاح صبح امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: راه‎اندازی مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در ناجا با هدف حضور سریع پلیس در صحنه‎ها صورت گرفت.

وی ادامه داد: برای هدفمند کردن ماموریت‎های پلیس و حضور به موقع در صحنه‎ها، تفکیک ماموریت‎های پلیس به دو بخش ماموریت‌های فوریتی و ماموریت‎های غیر فوریتی یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: اما در استان گلستان این موضوع اجرا نشد و برای تمامی تماس‎های مردمی با مرکز 110، این مرکز نسبت به اعزام مامور اقدام کرده است.

رئیس مرکز فوریت‎های پلیسی 110 استان گلستان بیان کرد: برای اینکه پلیس بتواند با توان موجود خود امدادرسانی به موقع به امدادخواهانی که در شرایط اضطرار قرار دارند و حضور پلیس در کنار آنها لازم و ضروری است را داشته باشد، از همه هم‎استانی‎های عزیز تقاضا دارم که بین امور فوریتی و غیر فوریتی خود تمایز قائل شوند و از تماس‎های غیر ضروری که باعث کند شدن پاسخگویی به تماس‎های ضروری است خودداری کنند.

میرفلاح تاکید کرد: موارد فوریتی از دیدگاه پلیس به اموری گفته می‎شود که نیاز به حضور فوری پلیس بوده و تاخیر در حضور پلیس خسارت‎های جانی، مالی و اجتماعی را به همراه داشته باشد.

161 هزار بار تلفن 110 گلستان به صدا درآمد

رئیس مرکز فوریت‎های پلیسی 110 استان گلستان تصریح کرد: 161 هزار و 354 بار تلفن 110 در استان گلستان از ابتدای سال تا به امروز به صدا درآمده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 31 درصد افزایش را نشان می‎دهد.

میرفلاح افزود: این افزایش تعداد تماس‎های مردم با پلیس نشانه اعتماد و تعامل دو سویه پلیس با شهروندان است.

وی ادامه داد: از این میزان تماس 73 هزار و 648 مورد منجر به عملیات شده که این میزان هم نسبت به سال قبل سه درصد افزایش را نشان می‎دهد.

میرفلاح در پایان ابراز داشت: 40 هزار و 886 مورد تماس انجام شده مربوط به راهنمایی و ارشاد و 47 هزار و 703 مورد هم تماس‌های غیر قابل رسیدگی بوده است.

انتهای پیام/83004/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول