اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی تعطیلات پایان هفته گذشته

تصادفات جاده‌ای در چهارمحال و بختیاری 29 نفر مصدوم بر جای گذاشت

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اثر وقوع چند فقره تصادف طی تعطیلات پایان هفته گذشته در این استان، 29 نفر مصدوم شدند.

تصادفات جاده‌ای در چهارمحال و بختیاری 29 نفر مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، امیر معتمدی اظهار کرد: بر اثر وقوع چند فقره تصادف طی تعطیلات پایان هفته گذشته در این استان، 29 نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در نخستین مورد حادثه روز پنج‌شنبه دوم آبان ‌ماه ساعت سه بامداد در محور وردنجان به شهرکرد بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی وانت پیکان و سمند، هفت نفر مصدوم شدند.

معتمدی ادامه داد: در حادثه دوم در محور پلیس‌راه شهرکرد روز پنج‌شنبه، بر اثر برخورد چهار دستگاه خودور نیسان، پژو و پراید، پنج نفر مصدوم شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: چهار دستگاه آمبولانس به محل این حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

معتمدی گفت: در حادثه سوم در محور شهرکرد به شلمزار واقع در سه راهی شمس‌آباد بر اثر برخورد خودرو پژو و وانت پیکان، هفت نفر مصدوم شدند.

وی اظهار داشت: در حادثه چهارم بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی پراید و پیکان با یکدیگر در محور شهرکرد به سامان، پنج نفر مصدوم شدند.

معتمدی ادامه داد: در حادثه پنجم براثر واژگونی خودروی پراید در محور سفیددشت به شهرکرد پنج نفر مصدوم شدند که سه نفر از مصدومان با آمبولانس به بیمارستان بروجن و دو نفر از مصدومان توسط هلال احمر به بیمارستان شهرکرد منتقل شدند.

انتهای پیام/68001/صا/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول