اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست امسال صورت گرفت

آسفالت 150 هزار متر مربع از معابر سطح شهرستان زابل

شهردار زابل گفت: در شش ماه نخست امسال 150 هزار متر مربع از معابر سطح شهرستان زابل آسفالت شده است.

آسفالت 150 هزار متر مربع از معابر سطح شهرستان زابل

احمد دهمرده امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری زابل از ابتدای سال‎جاری هیچ اعتباری درقالب پروژه‌های عمرانی وخدماتی از دولت دریافت نکرده، اما تمام پروژه‎های پیش‎بینی شده دارای پیشرفت فیزیکی بوده و تمام امورات عمرانی وخدماتی ازمحل عوارضات درحال اجرا است.

شهردار زابل ادامه داد: درسال گذشته نیز تنها 39 درصد اعتبار استانی مختص پروژه‎های عمرانی دریافت شده که تمام پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی حداقل 40 درصد و برخی پروژه‎های نیز به اتمام رسیده است.

این مسئول گفت: در شش ماهه ابتدا امسال بالغ بر 150هزار متر مربع از معابر سطح شهر زابل آسفالت شده و دو پارک محله‎ای با مساحت 20هزار متر مربع با تمام تجهیزات نیز مورد بهره‎برداری قرارگرفته است.

وی با بیان اینکه اگر ادارات و سازمان‎‌ها بدهی خود را به شهرداری زابل بپردازند، روند اجرای پروژه شتاب می‌گیرد، گفت: این شهرداری بالغ بر20میلیارد  تومان از ادارات و سازمان‎های سطح شهر طلب دارد.

دهمرده عنوان کرد:  بودجه شهرداری زابل درسال‎جاری تاکنون از هر سرفصلی که مربوط به عوارضات شهرداری است، تحقق پیداکرده است.

وی با اشاره به مشکلات شهری در زابل نیز یادآور شد: مشکلات شهروندان و شهرداری دراین امر مربوط به طرح جامع و تفضیلی شهر است که درسال1386مصوب شده و زمینه ساز مشکلات فراوانی برای شهروندان شده که با پیگیری‎های صورت گرفته، مصوبه بازنگری طرح تفضیلی از مراجع اخذ و سال گذشته اعتبار برای این طرح نیز به تصویب رسیده و در راستای بررسی مشکلات شهرستان زابل این طرح در حال بازنگری است.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول