اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پارک علم و فناوری مازندران:

تعیین تکلیف سایت اصلی پارک فناوری دغدغه حوزه فناوری مازندران است

رئیس پارک علم و فناوری مازندران دغدغه اصلی حوزه فناوری این استان را تعیین تکلیف سایت اصلی پارک فناوری استان در منطقه قراخیل شهرستان قائمشهر دانست.

تعیین تکلیف سایت اصلی پارک فناوری دغدغه حوزه فناوری مازندران است

مجتبی بلباسی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته در مجموعه پارک علم و فناوری مازندران اخذ مجوزهای اصولی برای راه‌اندازی و افتتاح دو مرکز رشد اقماری وابسته به پارک مازندران به نام‌های مرکز رشد واحدهای فناور ساری و مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان سیمرغ بوده است.

وی این دستاورد را گامی بسیار مهم در تکمیل چرخه ساختاری فناوری در مازندران دانست.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران از افتتاح نخستین کانون شکوفایی خلاقیت استان در شهرستان نور وابسته به این پارک خبر داد که در شناسایی نخبگان و فناوران و ایده‌های نو در  مازندران بسیار مهم تلقی می‌شود.

به گفته بلباسی، پیگیری سایت اصلی پارک در منطقه قراخیل قائمشهر و ابلاغ واگذاری آن از طرف ریاست جمهوری به جهاد کشاورزی یکی از اصلی‌ترین موضوعات و مسائل مطرح کنونی در حوزه‌های فناوری استان است.

وی تاکید کرد: بی‌شک تاخیر در واگذاری زمین قراخیل به پارک علم و فناوری استان ظلمی بزرگ به مجموعه نخبگان و فناوران و صاحبان ایده و ابتکار استان است و باعث سردرگمی شرکت‌های دانش‌بنیان درباره استقرار آنها و حمایت‌های لازم می‌شود.

انتهای پیام/86022/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول