اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس فدراسیون ووشو:

قم نیروهای مستعدی برای موفقیت در ووشو دارد

نایب رئیس فدراسیون ووشو کشورمان گفت: استان قم برای موفقیت در عرصه قهرمانی و مدال‌آوری رشته ووشو از نیروهای مستعدی برخوردار است.

قم نیروهای مستعدی برای موفقیت در ووشو دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علیرضا خسروی یکشنبه شب در مجمع انتخابات هیئت ووشو استان قم که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان این استان به عنوان رئیس مجمع و 17 عضو واجد شرایط رای دادن در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان قم برگزار شد، تصریح کرد: امیدوارم با انتخابی که تمام اعضای مجمع به آن رای مثبت دادند، رئیس جدید این هیئت در پیشبرد اهداف ووشو قم موفق باشد.

وی ادامه داد: ما نیز حمایت خود را از هیئت ووشو استان قم اعلام می‌کنیم و امیدوارم شاهد تحرک خوب و مثبتی در هیئت ووشو قم باشیم،

خسروی افزود: با مدالی که سال گذشته امیر نجفی‌پور از رقابت‌های جوانان جهان گرفت، نشان داده شد که قم می‌تواند در بخش قهرمانی ووشو استانی موفق باشد.

نایب رئیس فدراسیون ووشو کشورمان در ادامه با اشاره به استان‌های فعال در این رشته عنوان داشت: در حال حاضر 32 استان در رشته ووشو به صورت جدی فعالیت می‌کنند و از این تعداد هم‌اکنون 25 استان از خانه مجهز ووشو برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: تا این لحظه شش استان از فرش تالو برخوردار هستند اما به دلیل اینکه با مشکلات مالی دست به گریبان هستیم و البته هزینه‌های خرید و تامین فرش تالو شدیدا افزایش یافته است امکان اینکه تمام استان‌ها را تجهیز کنیم، وجود ندارد.

خسروی ابراز داشت: ظرفیت بسیار خوبی در ووشو قم وجود دارد ولی در مقطعی شاهد ایجاد خلاء در فعالیت‌های هیئت ووشو قم بودیم و همین امر به رکود ووشو قم انجامید اما مطمئنا با نیروهای مستعدی که در قم وجود دارند با همفکری، همدلی و هماهنگی کامل می‌توان به توفیقات مجدد در این رشته دست یافت.

وی در ادامه به موقعیت این رشته ورزشی در کشور و همچنین جایگاه فدراسیون ووشو در بین فدراسیون‌های فعال ورزش کشور اشاره کرد و بیان داشت: فدراسیون ووشو از سال 1382 رسما فعالیت خود را به عنوان یک فدراسیون رسمی آغاز کرد و در سال 1390 جایگاه سوم برترین فدراسیون‌های ورزشی کشور را کسب کرد و در سال 1391 در جمع 10 فدراسیون برتر ورزش کشور قرار گرفت.

مجمع انتخابات هیئت ووشو استان قم با حضور علیرضا خسروی نایب رئیس فدارسیون ووشو و عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان قم در سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد و در نهایت مهدی اردستانی با 17 رای به عنوان رئیس جدید هیئت قم انتخاب شد.

انتهای پیام/78002/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول