اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی ووشو بانوان:

4 مدال در مسابقات جهانی ووشو بانوان به‌دست می‌آوریم

مربی تیم ملی ووشو بانوان گفت: برای مسابقات جهانی ووشو که در مالزی برگزار خواهد شد، برنامه‌ریزی کرده‌ایم که سه الی چهار مدال به‌دست بیاوریم و وضعیت تمرینات آمادگی و روحیه ورزشکاران در سطح خوبی است.

4 مدال در مسابقات جهانی ووشو بانوان به‌دست می‌آوریم

سمیه میرانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در حال حاضر در اواسط اردوی تیم ملی ووشوی بانوان هستیم و آمادگی ورزشکاران را بررسی می‌کنیم و هم‌اکنون اعزام به مسابقات جهانی مالزی را در پیش داریم.

این مربی کرمانشاهی تیم ملی ووشوی بانوان ادامه داد: سهمیه ووشو در مسابقات جهانی کاهش پیدا کرده و از سه ورزشکار کرمانشاهی تنها یک ورزشکار، مریم هاشمی، ووشوکار کرمانشاهی اعزام می‌شود و طبق قوانین سه ورزشکار از تیم ملی ووشوی بانوان به این مسابقات اعزام می‌شوند.

به‌گفته میرانی، برنامه‌ریزی کرده‌ایم که سه الی چهار مدال در مسابقات جهانی مالزی به‌دست آوریم و برنامه‌ریزی‌های منظم فدراسیون از نقاط قوت تیم‌ ملی ووشو است و مشکلات به اردوی تیم‌ ملی راه پیدا نکرده و وضعیت تمرینات آمادگی و روحیه ورزشکاران در سطح خوبی است.

وی متذکر شد: دو اعزام به مسابقات آسیایی و کشورهای اسلامی انجام شده و در کسب آمادگی ورزشکاران بسیار موثر بوده است.

مربی تیم ملی ووشو بانوان اذعان داشت: مدال‌آوری رده بزرگسالان ووشوی بانوان بسیار سخت است و تمام تلاش خود را برای موفقیت در مسابقات جهانی انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول