اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 11 نشان رنگارنگ

ووشوکاران قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند

ووشوکاران قزوینی با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور سبک لوهان چوان 11 نشان رنگارنگ را برای تیم ووشوی استان به ارمغان آورند.

ووشوکاران قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ووشوکاران سبک لوهان چوان قزوین در بخش ساندا (مبارزه) این رقابت‌ها موفق شدند هفت نشان ارزشمند طلا، یک نقره و سه برنز این مسابقات را به خود اختصاص دهند.

ووشوکاران استان قزوین در حالی موفق شدند مدال‌های با ارزش این دوره از رقابت‌های سبک لوهان چوان قهرمانی کشور را نصیب خود کنند که دانیال کلزنی، آرمین افراز ملک رودی، حمیدرضا کیانیان، رضا قدیمی، علیرضا سلطانیان، افشین رزاقی و محسن شهبازی از جمله ورزشکارانی بودند که موفق شدند با کسب عنوان قهرمانی نشان زرین طلا را به خود اختصاص دهند.

اما مهران سپندار تنها ووشوکار قزوینی بود که موفق شد با کسب عنوان نایب‌قهرمانی این دوره از رقابت‌ها مدال نقره را از آن خود کند.

دیگر مدال‌های ووشوکاران استان قزوین را در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور به ترتیب امیرحسین حسینی، میثم نظری و پارسا دارابی با کسب نشان برنز به دست آوردند تا در نهایت جمع مدال‌های گرفته شده ووشوکاران این استان در این دوره از رقابت‌ها به عدد 11 برسد.

در راستای درخشش ووشوکاران استان قزوین در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور، علی تنباکوساز دبیر هیئت ووشوی این استان با اظهار رضایت از عملکرد ووشوکاران قزوینی در این مسابقات اظهار داشت: ورزشکاران این رشته ورزشی در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی‌های مناسبی که صورت گرفته است، توانسته‌اند در مسیر رشد و پیشرفت گام بردارند و به طور حتم در آینده می‌توانند حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هدایت تیم ووشوی استان قزوین در جریان این مسابقات برعهده روح‌الله گل‌محمدی یکی از مربیان خوب و ارزنده این استان بود، افزود: رقابت‌های ووشو قهرمانی سبک لوهان چوان کشور با حضور 28 تیم به مدت دو روز به میزبانی استان البرز در کرج برگزار شد.

دبیر هیئت ووشوی استان قزوین با اشاره به اینکه ووشو یکی از رشته‌هایی است که در این استان طرفداران زیادی دارد، عنوان کرد: با جدیت  و برنامه‌ریزی منظم و مستمر در تلاش هستیم تا عملکردی خوب و شایسته را از خود در جریان برگزاری لیگ‌های مختلف کشور به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/77004/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول