اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

900 ورزشکار سازمان‌یافته در ووشو قم فعالیت می‌کنند

مسئول ورزش قهرمانی معاونت توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم از فعالیت 900 ورزشکار در هیئت ووشو قم خبر داد.

900 ورزشکار سازمان‌یافته در ووشو قم فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حمید نریمان یکشنبه‌شب به عنوان کارشناس معاونت توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان قم یکی از حاضرین در مجمع انتخابات هیئت ووشو استان قم بود و در سخنانی راجع به وضعیت این رشته ورزشی در قم تصریح کرد: ووشو یکی از هیئت‌های فعال ورزشی در بین 43 هیئت ورزشی است که در عرصه قهرمانی قابلیت‌های زیادی دارد.

وی با اشاره به فعالیت این رشته ورزشی در دو بخش سانشو و تالو اضافه کرد: نگاهی به عملکرد این هیئت ورزشی در یک سال و نیم گذشته نشان می‌دهد که هیئت ووشو قم به ریاست علیرضا صفاری‌نیا رئیس پیشین خود در سال پایانی فعالیت خود هفت دوره مسابقات استانی برگزار کرده است.

مسئول ورزش قهرمانی معاونت توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم افزود: این در حالی است که بر اساس آمار ارائه شده به اداره‌کل ورزش و جوانان سه دوره اعزام به رقابت‌های مختلف کشوری در کارنامه فعالیت‌های این هیئت در این بخش به ثبت رسیده است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه رشته ووشو علاوه بر بخش‌های تالو که مربوط به اجرای فرم است و سانشو که به مبارزه در این رشته ورزشی اختصاص دارد، در سبک‌های متعددی فعالیت می‌کند و در 18 ماه گذشته هفت اعزام از سوی این هیئت به رقابت‌های سبکی ووشو کشور صورت گرفته است.

نریمان ابراز داشت: در بخش آموزش تنها شاهد برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی در این هیئت ورزشی بوده‌ایم در حالی که بر اساس آمار به ثبت رسیده طبق گزارش ارائه شده توسط این هیئت به اداره‌کل ورزش و جوانان، ووشو قم در سال قبل تنها یک میزبانی در دو رده سنی یکی از رشته‌های سبکی داشته و از این میزبانی چیزی نزدیک به 45 مدال نصیب ورزش قم شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق آمار به ثبت رسیده در هیئت پزشکی ورزشی استان قم بر اساس تعداد ورزشکاران بیمه شده، هیئت ووشو استان قم هم‌اکنون دارای 900 ورزشکار سازمان‌یافته است و این آمار رشد هفت درصدی را نسبت به سال قبل از آن نشان می‌دهد.

مسئول ورزش قهرمانی معاونت توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم در خصوص وضعیت عملکرد این هیئت ورزشی در ارزیابی سالانه این اداره‌کل عنوان کرد: هیئت ووشو در ارزیابی عملکرد سال گذشته توانست 551 امتیاز را به خود اختصاص دهد.

وی به مهمترین موفقیت ووشو قم در سال 1391 اشاره کرد و اظهار داشت: تنها موفقیت ارزنده ووشو قم در سال قبل کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی رقابت‌های ووشو قهرمانی رده سنی جوانان جهان در کشور ماکائو بود که توسط امیر نجفی‌پور جوان آینده‌دار این رشته به دست آمد.

انتهای پیام/78002/غ40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول