اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

ساختمان لشکر 64 ارومیه به موزه ارتش و دفاع مقدس تبدیل می‌شود

استاندار آذربایجان غربی با اشاره بر حفظ یادمان تاریخی لشکر 64 ارومیه در میدان ولایت فقیه، گفت: ساختمان لشکر 64 ارومیه به موزه ارتش و دفاع مقدس تبدیل می‌شود.

ساختمان لشکر 64 ارومیه به موزه ارتش و دفاع مقدس تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده امشب در مراسم بازگشایی امتداد خیابان امام ارومیه اظهار داشت: پروژه بازگشایی امتداد خیابان امام حاصل تلاش‌ها و همراهی‌های ارتش، شهرداری و حوزه عمران شهری ارومیه بوده است که باید این فضای آکنده از صمیمیت برای اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی دیگر در استان حفظ و گسترش یابد.

وی با اشاره بر اجرای پروژه‌های فاخر در سطح شهر، افتتاح این دست پروژه‌های فاخر عمرانی را در سایه سازندگی و مجاهدت مسئولان عنوان کرد و افزود: اجرای این فعالیت‌های عمرانی در طول ماه‌های گذشته نهال امید را در دل‌های مردم به ودیعه گذاشته و مایه سرور آنها شده است.

جلال‌زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: مسئولان نظام اسلامی باید با نحوه عملکرد خود،‌ مردم را نسبت به آینده نظام جمهوری اسلامی و کارآمدی آن امیدوارتر سازند که اجرای این پروژه‌های عمرانی گامی مهم در این راستا است.

وی ادامه داد: آینده نظام جمهوری اسلامی به پاس مقاومت و ایستادگی ملت ایران و مجاهدت آنان در مسئولیت‌هایی که عهده‌دار هستند و همچنین شهدای پرافتخار آن آینده‌ای روشن و امیدوارکننده است.

جلال‌زاده بر لزوم تلاش مسئولان نظام برای ارتقای سطح امیدواری آحاد مردم نسبت به نظام اسلامی تأکید کرد و با بیان اینکه این مسئولیت در مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی منحصر نیست، افزود: این مهم به عنوان وظیفه و تکلیفی ملی و شرعی بر دوش همه ملت ایران قرار دارد.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره بر لزوم حفظ آثار تاریخی و فاخر که نشان از هویت و اصالت مردم بوده و با خاطرات آنها گره خورده است، تصریح کرد: با بازگشایی امتداد خیابان امام، اجازه نمی‌دهیم نام لشکر 64 ارومیه از این مکان حذف شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق این امر با اختصاص ساختمان لشکر 64 ارومیه به موزه ارتش و دفاع مقدس در صدد هستیم تا نماد و یادمان تاریخ، دلاوری، رشادت و مجاهدت لشکر 64 را برای نسل‌های بعدی در همین مکان حفظ کنیم.

جلال‌زاده با تأکید بر لزوم بهره‌برداری مناسب از فضای حاصل از این خیابان، گسترش فضای سبز و فضاهای عمومی ضروری، خطاب به اعضای شورای شهر و شهردار ارومیه اظهار داشت: نباید از فضای این خیابان برای کاربری‌های تکراری و غیر ضروری استفاده کرد.

انتهای پیام/61006/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول