اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 17 رأی اعضای مجمع

اردستانی رئیس جدید هیئت ووشو استان قم شد

مهدی اردستانی با کسب حداکثر آرای اعضای مجمع انتخابات هیئت ووشو استان قم برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیئت ورزشی انتخاب شد.

اردستانی رئیس جدید هیئت ووشو استان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجمع انتخابات هیئت ووشو استان قم امشب به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت با حضور علیرضا خسروی، نایب رئیس فدراسیون ووشو کشورمان و همچنین عباس جهان‌بینی و سیدمهدی غیاثی، مدیرکل و معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

در مجمع هیئت ووشو استان قم که در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان قم با حضور 17 نفر از واجدین شرایط رای دادن برگزار شد، مهدی اردستانی برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ووشو استان قم انتخاب شد.

تنها کاندیدای ریاست هیئت ووشو استان قم مهدی اردستانی پیش از این رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم بود که در قم چهره نام آشنایی است و برای مدت چهار سال تا 1396 جایگزین علیرضا صفاری‌نیا رئیس سابق هیئت ووشو استان قم شد.

این در حالی است که مسئولیت ریاست ووشو در طول چهار سال گذشته را سردار علیرضا صفاری نیا بر عهده داشت ولی به دنبال پایان دوره چهار ساله ریاست وی دیگر در این مسئولیت کاندیدا نشد و از یک ماه قبل نیز مهدی اردستانی به جای وی سرپرست هیئت ووشو قم بود تا مجمع انتخابات برگزار شود و رئیس جدید را انتخاب کند.

در ابتدای این مجمع مهدی ادیب‌نژاد، دبیر هیئت ووشو در زمان ریاست علیرضا صفاری‌نیا، رئیس پیشین این هیئت، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در هیئت ووشو استان قم در طول چهار سال گذشته پرداخت و البته حمید نریمان کارشناس معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان نیز آماری از عملکرد این هیئت در سال قبل و شش ماه نخست سال جاری ارائه کرد.

پس از برگزاری انتخابات با شمارش آراء مأخوذه، واجدین شرایط رأی دادن در مجمع انتخابات هیئت ووشو استان قم تمام 17 رأی خود را به مهدی اردستانی دادند تا بدین ترتیب اردستانی به عنوان جانشین علیرضا صفاری‌نیا مسئولیت ریاست هیئت ووشو استان قم را تا آبان ماه سال 1396 بر عهده بگیرد.

انتخاب مهدی اردستانی به عنوان رئیس جدید هیئت ووشو استان قم در حالی صورت گرفت که وی در هیئت ورزش‌های رزمی استان قم مدیری موفق بود و این هیئت ورزشی در سه سال اخیر موفقیت‌های متعددی را در رقابت‌های داخلی و برون مرزی رشته‌هایی نظیر ووینام، جوجیتسو، کیک بوکسینگ و دیگر رشته‌های زیر مجموعه رزمی کسب کرد اما با انتخاب وی به عنوان رئیس جدید هیئت ووشو، اردستانی دیگر در هیئت ورزش‌های رزمی مسئولیتی بر عهده ندارد.

انتهای پیام/78002/ذ30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول