اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سیدحسین مرعشی در دانشگاه آزاد کرمان:

دولت از هیچ مخالفی نمی‌هراسد/با پول شهرداری سیاست خارجی را به چالش می‌کشند

سیدحسین مرعشی با بیان اینکه دولت از هیچ مخالفی نمی‌هراسد، گفت: دوستان عزیز چرا عجله دارید، هنوز دو ماه از آغاز به کار دولت نگذشته، چرا این قدر عجول در اظهار نظرها هستید، چرا از پول شهرداری تهران سیاست خارجی کشور را به چالش می‌کشید.

دولت از هیچ مخالفی نمی‌هراسد/با پول شهرداری سیاست خارجی را به چالش می‌کشند

به گزارش خبرگزاری از کرمان، سید حسین مرعشی دقایقی پیش در جشن غدیر در محل تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان اظهار داشت: خدا را شاکریم برای نعمت‌هایش و نعمت پیروزی ملت ایران در عرصه سیاسی و فراهم شدن فضایی که دانشجویان، اساتید و سیاسیون در کنار هم و با هم دیدار داشته باشند.

وی بیان کرد: دولت منتخب شما به لطف خداوند گام به گام برای حل مشکلات کشور و معضلات کشور در حال گام برداشتن است و مهمترین عرصه کار دولت سیاست خارجی است.

مرعشی عنوان کرد: امروز خوشحالیم کسی را انتخاب کردیم که در طراز یک رئیس جمهور و رئیس برای ملت ایران ظاهر می‌شود و امروز صلابت، وقار، متانت و سیاستمداری روحانی جهان را تحت تاثیر قرار داده و گره‌های بزرگی در حال باز شدن است.

دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی اذعان داشت: این گره‌ها با حمایت سخاوتمندانه رهبر از دولت و تدابیرش باز می‌شود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه امروز دو گروه واضح با این سیاستگذاری‌های دولت مخالفند، تصریح کرد: نتانیاهو از رژیم صهیونیستی یکی از مخالفان سیاست‌های دولت ایران است.

مرعشی بیان داشت: صهیونیست‌ها سخت آشفته شده‌اند، زیرا ظرفیت و توانمندی ایران را خوب می‌شناسند و می‌دانند، بازگشت مقتدرانه ایران به صحنه جهانی چه انزوایی را برای صهیونیست‌ها به دنبال دارد.

وی گفت: جمعی از دوستان عزیز ما در ایران نه با ابزارهای منطقی و بیان دلسوزانه بلکه با جسارت و توهین این سیاست‌ها را به چالش می‌کشند.

مرعشی با تاکید بر اینکه دولت از هیچ مخالفی نمی‌هراسند، گفت: اما باید در کشور نزاکت، ادب، عقل و تدبیر باشد.

وی بیان داشت: دوستان عزیز چرا عجله دارید، هنوز دو ماه از آغاز به کار دولت نگذشته، چرا این قدر عجول در اظهار نظرها هستید، چرا از پول شهرداری تهران سیاست خارجی کشور را به چالش می‌کشید.

مرعشی ابراز داشت: ما که نشستیم با حوصله نگاه کردیم و مشفقانه تذکر و توضیح دادیم، سیاست‌های دولت نهم و دهم کشور را به بحران و نقطه بدی می‌کشد، شما چرا اجازه نمی‌دهید یک عده عاقل تدبیرشان را انجام دهند، نجات ایران نجات نظام و نجات همه شما است، بگذارید دولت با تدبیر و حوصله کارش را انجام دهد.

وی در ادامه همچنین از عملکرد رسانه ملی انتقاد کرد و افزود: چرا صدا و سیما این طور با خست با این دولت برخورد می‌کند، چرا نباید پیام دولت به مردم برسد، از بین بردن امید مردم به نفع کیست.

گزارش تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود ... .

انتهای پیام/80019/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول