اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر همدان خبر داد

اجرای تذکر لسانی میان 32 هزار نفر در همدان

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان همدان از اجرای تذکر لسانی در بین 32 هزار نفر در استان همدان خبر داد.

اجرای تذکر لسانی میان 32 هزار نفر در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در نشست شورای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان همدان به گزارش عملکرد ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و اظهار کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری 14 جلسه با 205 مصوبه به تناسب شرایط در ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه معاونین ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر در 9 شهرستان با حضور ائمه ستاد و معاونین به انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر پرداختند.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان همدان از 110 شهرستان تذکر لسانی در کشور خبر داد و افزود: در سال‌های گذشته شهرستان‌هایی که به تذکر لسانی می‌پرداختند 40 شهرستان در کشور بود که امسال با شرکت 110 شهرستان به فعالیت می‌پردازد.

وی از اجرای تذکر لسانی در چهار شهرستان‌های استان همدان خبر داد و افزود: در سال‌های گذشته شهرستانهای بهار، کبودراهنگ و تویسرکان به امر تذکر لسانی می‌پرداختند که امسال فامنین نیز به آن افزوده شد.

ابوحمزه از برگزاری مانور تذکر لسانی در چهار نوبت خبر داد و افزود: با همکاری سازمان‌های قضایی و اجرایی تذکرهای لسانی با حمایت مردم به 32 هزار نفر انجام  گرفت.

وی از برگزاری 126 شورا در کارخانجات و 107 شورا در ادارات خبر داد و افزود: 350 شورا نیز در دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها توسط خود دانش‌آموزان در راستای امر به معروف و نهی ازمنکر پیرامون عفاف، حجاب و امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان همدان در پایان از برگزاری  128 جلسه در ستاد نماز جمعه پیرامون موضوعات مختلف امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

انتهای پیام/89026/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول