اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

تذکر آمران به معروف فقط لسانی باشد

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب هم تاکید به تذکر لسانی دارند، گفت: تذکر آمران به معروف فقط لسانی باشد و یدی، دستی و عملیاتی عمل نکنند.

تذکر آمران به معروف فقط لسانی باشد

عبدالرضا آقاخانی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نحوه حمایت پلیس از آمران به معروف و ناهیان از منکر با توجه به اینکه صلاحشان ایمان است، چگونه است، اظهار کرد: تذکر آمران به معروف فقط لسانی باشد.

وی افزود: در بحث ارشاد تذکر باید لسانی باشد و در صورتی امکان نباید درگیر نشوند، چرا که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است اما اگر به فردی برخورد کردند که آن فرد قصد حمله داشت به ماموران ناجا اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: البته ما تاکید داریم که کسی درگیر نشود و در صورت درگیری وظیفه نیروی انتظامی است که به صورت عملیاتی وارد شود.

وی ادامه داد: البته اگر پرونده‎ای در این خصوص باشد، ناجا این پرونده را از نظر قضایی دنبال می‎کند، اما باز هم توصیه داریم که درگیر نشوند.

انتهای پیام/63012/ی10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول