اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد یاسوج مطرح کرد

جاده دسترسی بزرگترین مشکل دانشگاه آزاد یاسوج

رئیس دانشگاه آزاد یاسوج گفت: بزرگترین مشکلی که پیش روی دانشجویان و کارکنان دانشگاه وجود دارد جاده دسترسی به دانشگاه است.

جاده دسترسی بزرگترین مشکل دانشگاه آزاد یاسوج

 خبرگزاری فارس از یاسوج، کرم جانی‌پور ظهر امروز در حاشیه بازدید استاندار از سایت جدید دانشگاه آزاد یاسوج با اشاره به اینکه این دانشگاه از سال 1363 تاسیس شده است، اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر هشت هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج افزود: دانشگاه آزاد یاسوج در سال جاری به سایت جدید منتقل شده و هم اکنون حدود سه هزار دانشجو در واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه در مقاطع عالی در حال تحصیل هستند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر سایت جدید دارای 57 هکتار عرصه بوده که بیش از 56 هزار متر مربع در آن ساخت و ساز شده است.

جانی‌پور افزود: در حال حاضر 10 پروژه در این سایت وجود دارد که چهار پروژه آن به اتمام رسیده و شش پروژه نیز از 60 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم هرچه سریع‌تر به اتمام برسند.

رئیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج انتقال قریب هشت هزار دانشجو به سایت جدید را کاری بزرگ همراه با ایجاد مشکلاتی کوچک و بزرگ دانست و افزود: بزرگترین مشکلی که پیش روی دانشجویان و کارکنان دانشگاه وجود دارد جاده دسترسی به دانشگاه است.

وی کمبود سرویس‌های ایاب و ذهاب و نبود تقاطع غیر همسطح در مبدأ ورودی دانشگاه که به جاده یاسوج - شیراز متصل می‌شود را بزرگترین مشکلات پیش روی دانشگاه و دانشجویان عنوان کرد و افزود: این موضوع باید در اولویت قرار بگیرد.

جانی‌پور با بیان این‌که استاندار و هیئت همراه قول مساعد دادند که مشکل تقاطع غیر همسطح را ظرف دو ماه آینده برطرف کنند، افزود: در زمینه تأمین سرویس‌های مورد نیاز، استاندار و اداره‌کل حمل و نقل عمومی قول همکاری دادند که امیدواریم هر چه زودتر این موانع از پیش روی دانشگاه برداشته شوند و دانشجویان و اساتید با آسودگی خاطر به تحصیل علم و کارهای علمی خود بپردازند.

انتهای پیام/82008/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول