اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال الوند همدان:

بازی الوند همدان و استقلال خوزستان پخش زنده تلویزیونی ندارد

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال الوند همدان گفت: به دلیل مشکلات فنی که از طرف صدا و سیمای مرکز همدان مطرح شده، بازی حساس تیم‌های الوند همدان و استقلال خوزستان پخش زنده تلویزیونی نخواهد داشت.

بازی الوند همدان و استقلال خوزستان پخش زنده تلویزیونی ندارد

علیرضا صفی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: عصر امروز چهارشنبه یکم آبان دیدار حساس بین تیم‌های الوند همدان و استقلال صنعتی خوزستان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور برگزار می‌شود که ظاهراً این مسابقه پخش تلویزیونی نخواهد داشت.

وی افزود: با آخرین مذاکراتی که با تهیه کننده و مسئولان واحد سیار صدا و سیمای مرکز همدان داشتیم، به دلیل وجود مشکلات فنی مسابقات جام حذفی زیر پوشش پخش زنده تلویزیونی نخواهد رفت و این بازی حساس به صورت ضبط شده و در زمان دیگری از شبکه استانی همدان پخش می‌شود.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال الوند همدان اضافه کرد: عدم پخش تلویزیونی و زنده این مسابقه شاید تنها حسن و منفعتی که برای تیم الوند داشته باشد،این است که هوادار بیشتری به ورزشگاه بیایند و از نزدیک تیم محبوب شهرشان را تشویق کنند.

به گفته وی، حضور الوند در جام حذفی بسیار مهم شده چون برنده این مسابقه حساس به مصاف برنده پرسپولیس تهران و پدیده شاندیز مشهد می‌رود تا در مرحله یک هشتم جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد.

وی یادآور شد: امیدواریم مردم علاقه‌مند و فهیم همدانی امروز با حضور در ورزشگاه کادر فنی و بازیکنان تیم الوند را تنها نگذارند تا با اقتدار به مرحله بعد صعود کنیم.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین الوند همدان و استقلال صنعتی خوزستان را محمد ملکی (داور وسط)، مجید ویشگاهی و رحیم شاهین (کمک‌داور) و سجاد لطافتی (کمک‌داور) قضاوت می‌کنند و علیرضا یزدانی به عنوان ناظر داوری حضور خواهد داشت.

در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی جام آزادسازی خرمشهر مسابقه بین تیم‌های الوند همدان و استقلال صنعتی خوزستان عصر چهارشنبه اول آبان ماه از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول