اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد

احضار سفیر پاکستان برای پیگیری عاملان تروریستی سراوان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از پیگیری عاملان حمله به مرزبانان با کمک سفیر پاکستان و نیرو‌های امنیتی در خاک پاکستان خبر داد.

احضار سفیر پاکستان برای پیگیری عاملان تروریستی سراوان

عوض حیدر‌پور امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون به شهادت رسیدن تعدادی از مرزبانان ناجا در حادثه تروریستی روز گذشته در مناطق مرزی سراوان اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز مجلس درگیر بررسی و رأی‌گیری رأی اعتماد به سه وزیر پیشنهادی دولت است، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم در روز دوشنبه جلسه ویژه‌ای با حضور مسئولان مربوطه پیرامون رسیدگی و بررسی موضوع حادثه تروریستی سراوان و به شهادت رسیدن نیرو‌های انقلابی در مرز کشور تشکیل می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه اگر در این جلسه تصمیم‌گیری شود که هیئتی از سوی کمیسیون برای بررسی موضوع به سراوان بروند، گفت: این هیئت عصر روز دوشنبه عازم این منطقه می‌شود.

حیدرپور ادامه داد: البته با توجه به حساسیت و مهم تلقی شدن موضوع، امروز هیئت‌ رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس به همراه کمیته دفاعی موضوع حادثه تروریستی سراوان را بررسی و پیگیری می‌کنند که نتایج آن به اطلاع عموم می‌رسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم تصریح کرد: پس از بررسی کمیسیون امنیت ملی و شنیدن توضیحات مسئولان مربوطه پیرامون حادثه تروریستی سراوان، نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس پیشنهاد‌‌های خود را ارائه می‌دهند.

وی به جزئیات واقعه تروریستی سراوان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه عاملان تروریستی سراوان پس از عمل جنایت‌بار خود به کشور پاکستان وارد شده‌اند، کمیسیون امنیت ملی در ابتدای امر قطعاً به نیرو‌های امنیتی کشور برای دستگیری این تروریست‌ها در خاک پاکستان تاکید می‌کند.

حیدر‌پور در پایان تاکید کرد: از جمله اقدامات دیگر کمیسیون امنیت ملی مجلس پیرامون حادثه تروریستی سراوان و دستگیری عاملان جنایت‌کار این است که سفیر پاکستان توسط دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه فراخوانده می‌شود تا با کمک و یاری کشور پاکستان اقدامات لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/63001/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول