اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی قرچک خبر داد

دیدار اعضای شورای اسلامی قرچک با مراجع تقلید

عضو شورای اسلامی قرچک از دیدار برخی از اعضای این شورا با مراجع تقلید خبر داد.

دیدار اعضای شورای اسلامی قرچک با مراجع تقلید

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد زمانی افشار ظهر امروز در حاشیه نماز جمعه قرچک در جمع خبرنگاران از دیدار اعضای شورای اسلامی قرچک با مراجع تقلید خبر داد و با ابراز خرسندی از این دیدار گفت: روحانیت منبع خیر و برکت در تمام عرصه‌هاست و این دیدار معنوی ما را با توصیه‌های نورانی علما هرچه بیشتر آشنا کرد.

خزانه‌دار و عضو شورای اسلامی شهر قرچک با اشاره به تأثیر معنویت بر زندگی و جامعه اسلامی افزود: در جامعه اسلامی روحانیون به‌عنوان پرچم‌داران معنویت هدایت‌گر راه هستند.

وی بر ضرورت تعامل گسترده‌تر با علما تأکید کرد و با اشاره به پربار بودن این دیدار گفت: این‌گونه تعامل‌ها بسیار سازنده و مفید هستند. ما باید از حضور پرخیر و برکت آیات عظام هرچه بیشتر بهره‌مند شویم و اینکه این دیدار یکی از پربارترین دیدارهایی بود که بنده داشتم و توانستیم از وجود عظیم و پر برکت حضرات آیات موسوی اردبیلی، علوی گرگانی و نوری همدانی بهره‌مند شویم.

زمانی افشار ادامه داد: این دیدار باعث دلگرمی ما شد که با تمام توان در خدمت مردم باشیم که خدمت به خلق خدمت به خداست و امیدواریم بتوانیم سخنان گوهربار این بزرگواران را سرلوحه خود قرار دهیم تا در رفع مشکلات مردم قدم برداریم.

وی با اشاره به همزمانی این دیدار معنوی با عید سعید غدیرخم افزود: تقارن این دیدار با عید بزرگ مسلمین مطمئناً منشأ برکت برای مردم خوب این شهرستان و ما خواهد بود.

مهدی زمانی افشار گفت: در این دیدار ضمن معرفی و اعلام شهرستان شدن قرچک به حضرات آیات عنوان کردیم «شهرستان قرچک یادمان شهدای گلگون‌کفن 15 خرداد 42 است که این عزیزان با خون خود و رشادت‌هایشان افتخاری را برای ما و شهروندانمان به یادگار گذاشتند.

احد شایان یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر قرچک نیز در جمع خبرنگاران این دیدارها را بسیار مفید ارزیابی کرد و در ارتباط با تداوم این‌گونه دیدارها عنوان کرد: ارتباط با علما منشأ خیر و نیکی است و ما نباید هیچ‌گاه از روحانیت و معنویت غافل باشیم.

وی افزود: تأثیر و نقش علما در مدیریت جامعه انکارناپذیر است و تاریخ گواه این حقیقت است.

عضو شورای اسلامی قرچک در پایان خدمت‌گذاری صادقانه به مردم را وظیفه تمام مسئولان دانست و این دیدار معنوی را اتفاقی بسیار فرخنده در آغاز دوره چهارم شوراها عنوان کرد.

انتهای پیام/2462/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول