اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی ارتقای دانش کارکنان کتابخانه‌ها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان از برگزاری دوره‌های آموزشی، ویژه ارتقای سطح دانش کاربردی کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی ارتقای دانش کارکنان کتابخانه‌ها

ارشاد استعدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری «دوره‌های جدید آموزشی، ویژه ارتقای سطح دانش کاربردی کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان همدان» خبر داد و اظهار داشت: برگزاری این دوره‌های آموزشی، به افزایش کارایی و بهبود شرایط کاری کارکنان کمک بسیاری می‌کند.

وی با بیان اینکه تمام استان‌های کشور موظف به اجرای این برنامه آموزشی هستند، عنوان داشت: این دوره‌های آموزشی، برنامه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بوده و هدف از برگزاری آن ارتقای سطح دانش و آگاهی کارکنان کتابخانه‌های عمومی از آخرین علوم و پیشرفت‌ها در حوزه کتاب و کتابخوانی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان افزود: نیاز است که کتابداران و همکاران با آشنایی با آخرین اطلاعات و فنون روز به تکامل مهارت‌های خود بپردازند و به تعالی هرچه بیشتر کتابخوانی در جامعه کمک شایانی کنند.

وی تصریح کرد: این آموزش‌ها به مرکزیت سه شهرستان برگزار خواهد شد، به این صورت که سه شهرستان همدان، بهار و اسدآباد به مرکزیت همدان، سه شهرستان نهاوند، تویسرکان، ملایر به مرکزیت ملایر و سه شهرستان کبودراهنگ، فامنین و رزن نیز به مرکزیت رزن این دوره را برگزار خواهند کرد.

استعدادی با اشاره به اهمیت بالای این دوره‌ها خاطرنشان کرد: کیفیت برگزاری این دوره‌ها حائز اهمیت است و امیدواریم در پایان دوره شاهد اثربخشی این آموزش‌ها، در نحوه کارکرد مجموعه کتابخانه‌ها باشیم.

وی در پایان سخنان خود عنوان داشت: این دوره در راستای دستورالعمل شماره 4 آموزش استانی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بوده و مجموعاً دارای 13 بخش است.

انتهای پیام/89029/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول