اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و تجارت مازندران:

رونق‌بخشی تولید و ارتقای اشتغال شاخصه‌های سازمان صنعت و تجارت است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: افزایش تولید ناخالص داخلی بخش صنعت، معدن و تجارت و افزایش سطح اشتغال استان دو شاخصه اصلی سازمان صنعت و تجارت است.

رونق‌بخشی تولید و ارتقای اشتغال شاخصه‌های سازمان صنعت و تجارت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، محمد محمدپور عمران در سلسله جلسات هم‌اندیشی با نیروهای ستادی سازمان اظهار داشت: حساسیت شرایط خاص کشور، رئوس فعالیت‌های اصلی در دولت جدید، ارزش‌های اساسی مورد توجه در سازمان و تکنیک‌ها و تاکتیک‌های مورد نیاز برای جهش فعالیت‌های این سازمان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی درباره اندازه‌گیری عملکرد سازمانی گفت: اینکه تیری رها شود و در هرجا که فرو نشست اظهار شود که هدف اینجا است در عرصه تئوری‌های مدیریت مورد قبول نیست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه ابتدا باید شاخصه‌های مورد نظر تعریف شود، تصریح کرد: هر زمان که این شاخصه‌ها تحقق یابد سیستم به هدف تعیین شده نایل می‌شود.

محمدپور افزود: رونق‌بخشی تولید و ارتقای اشتغال که به همراه خود رفاه و آسایش خانواده‌ها را به همراه دارد از اهداف مقدس این سازمان است.

وی تصریح کرد: هر چیزی که در خدمت این دو شاخصه قرار گیرد برای سازمان اصل و دارای ارزش است و صف و ستاد این‌گونه شکل می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با بیان اینکه این سازمان با واسطه بخش خصوصی می‌تواند شغل ایجاد کند، گفت: بخش خصوصی بنگاه‌های فعالی هستند که باید آنها را کارآمد ساخت.

محمدپور ارتقای بهره‌وری و انطباق بنگاه‌ها با مزیت‌های نسبی استان را از شاخصه‌های کارآمدی بنگاه‌ها دانست.

وی داشتن نهادهای توانمند و برنامه‌محور را شرط اساسی برای  داشتن بنگاه‌های کارآمد عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به لایه دیگری به نام لایه زیرساختی در کارآمدسازی بنگاه‌ها اشاره کرد و گفت: زیرساخت برنامه‌ای، زیرساخت دانشی، زیرساخت حقوقی، زیرساخت فرهنگی و زیرساخت سیاسی از مهمترین و تاثیرگذارترین لایه‌های زیرساختی هستند.

محمدپور درباره لایه زیرساخت سیاسی تاکید کرد که در زیرساخت سیاسی باید اصل بر کارآمدی، شایسته‌سالاری، عملکردگرایی و ماموریت‌گرایی باشد.

انتهای پیام/2296/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول