اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی گچساران:

جاده آب‌شیرین گچساران ایمن‌سازی می‌شود

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: با توجه به خطر آفرین بودن ورودی جاده آب‌شیرین گچساران ایمن‌سازی این محور در دستور کار قرار گرفته است.

جاده آب‌شیرین گچساران ایمن‌سازی می‌شود

فرامرز انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: ایمن‏سازی جاده‏های برون‏شهری، نصب علائم راهنمایی و رانندگی و تکمیل روشنایی جاده‏ها در راستای افزایش ضریب ایمنی برای رانندگان و مسافران امری لازم و ضروری است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران یادآور شد: این اداره با بهره‌گیری از امکانات موجود و اختصاص اعتبار لازم، در زمینه ایمن‌سازی محورهای ارتباطی اقدامات مطلوبی ارائه داده است.

انصاری با بیان این که محورهای ارتباطی در گچساران در زمینه ایمن‌سازی و نصب علائم هشداردهنده در وضعیت مطلوبی قرار دارد، افزود: راهداران راه و شهرسازی در محورهای ارتباطی به این مسأله توجه ویژه دارند.

وی همکاری مردم با راهداران و اطلاع‌رسانی برای یادآوری نصب علائم هشداردهنده در جاده‌ها را در ایمن‌سازی هر چه بیشتر محورها مؤثر دانست.

انصاری با بیان این‌که ایمن‌سازی جاده آب‌شیرین در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: با توجه به خطر آفرین بودن ورودی جاده آب شیرین این اقدام صورت می‌گیرد.

رئیس راه و شهرسازی گچساران خاطرنشان کرد: این مسیر به ویژه در محدوده پیچ حد فاصل پل رادک تا تقاطع کمربندی، خطرآفرین است.

انصاری با بیان این‌که روزانه وسائط نقلیه سبک و سنگین زیادی از این محور تردد دارند، گفت: اداره راه و شهرسازی ضمن بررسی فنی این محور نسبت به ایمن‌سازی جاده اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: این اقدام با هدف افزایش ضریب ایمنی در قالب ایجاد سرعت‌گیر و نصب علائم و تابلوهای هشدار‌دهنده و انواع علائم صورت می‌گیرد.

انصاری یادآور شد: افزایش ضریب ایمنی، کاهش تصادفات و ایمن‌سازی محورها در راستای تأمین سلامت کاربران جاده‌ای از اهداف مهم راه و شهرسازی در اجرای پروژه‌ها است.

انتهای پیام/82001/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول