اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار تأکید کرد

تکریم خانواده‌های شاهد به عنوان ذخیره‌های ارزشمند انقلاب اسلامی

فرماندار بیجار بر تکریم خانواده‌های شهدا به عنوان ذخیره‌های ارزشمند انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: خانواده‌های شهدا الگوی به تمام معنای بردباری و گذشت هستند.

تکریم خانواده‌های شاهد به عنوان ذخیره‌های ارزشمند انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی ظهر امروز در جریان بازدید از برخی دیگر از روستاهای بخش چنگ الماس ضمن دیدار و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران در جمع این عزیزان اظهار کرد: ما هر چه داریم از شهدا و رزمندگان و ایثارگران و گذشت و بردباری خانواده‌های آن عزیزان است.

وی افزود: شهدای شهرستان بیجار با ولایتمداری در راه اعتلای نظام اسلامی تلاش کردند و آسایش کنونی ایران اسلامی مرهون رشادت‌های این شهدای گرانقدر و تمامی شهدای ایران اسلامی است.

کریمی با بیان اینکه عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست تصریح کرد: سربلندی و افتخار ایران اسلامی در تمامی زمینه‌ها در جهان ثمره  عزتی است که شهدا و رزمندگان برای ما به ارمغان آورده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس  و قهرمانانه رزمندگان ایران اسلامی از مرز و بوم کشور و اقتدار و رشادت‌های آنها در حفظ این مرز و بوم همچنان زبانزد تمامی ملت‌ها و الگویی برای آنهاست.

فرماندار بیجار با بیان اینکه ما هرچه داریم از شهداست اذعان کرد: دشمن با مکر و حیله و با راه‌اندازی جنگ نرم قصد دارد ما را از ارزش‌های ایران اسلامی که پیروی از آرمان و اهداف شهدا و امام راحل است، دور کند اما مردم آگاه ایران اسلامی هیچ‌گاه نخواهند گذاشت دشمن قسم‌خورده به اهدافش دست یابد.

این مسئول بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: در مقابل هجمه‌های فرهنگی ما سلاح ارزشمندی چون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی را داریم و امید است در راستای این امر خطیر همواره ساعی باشیم.

انتهای پیام/79015/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول