اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

سیاست‌زدگی را از چهره فارس برمی‌چینیم

استاندار فارس گفت: تلاش می‌کنیم مردم آرامش داشته باشند و سیاست‌زدگی از چهره این استان برچیده شود.

سیاست‌زدگی را از چهره فارس برمی‌چینیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، سیدمحمد احمدی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم مردم آرامش داشته باشند و سیاست‌زدگی از چهره این استان برچیده شود، اظهار داشت: فارس استان بزرگی است و بزرگ‌ترین استان کشور از نظر تقسیمات کشوری محسوب می‌شود که بار چند استان را به دوش می‌کشد.

وی با تاکید بر اینکه بعد از 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی شایسته نیست مسائل کشور با آزمون و خطا پیش برود، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید قصد دارد برای خدمت به مردم از افراد کارآزموده و باتجربه استفاده کند و چینش ترکیب کابینه نشان‌دهنده سوابق ممتد اجرایی همکاران دولت از زمان جنگ تاکنون است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه سعی می‌کنیم از افراد میدان‌دیده و مجرب برای همکاری در ستاد استانداری استفاده کنیم، افزود: امیدواریم بتوانیم از تمام نیروهای خوب و توانمند فارس استفاده کنیم.

استاندار فارس با بیان این که اشتغال‌زایی، سیاسی‌ترین، اقتصادی‌ترین، دینی‌ترین و فرهنگی‌ترین اقدام در این استان است، ابراز داشت: برای موفقیت در موضوع ایجاد اشتغال جذب سرمایه‌های سرگردان داخلی و سرمایه‌های خارجی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

احمدی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بهترین شرایط را برای سرمایه‌گذاری در دنیا دارد، خاطرنشان کرد: انرژی ارزان و فراوان، کارگر ارزان و بازار مصرف مناسب از جمله مزیت‌های سرمایه‌گذاری در ایران است.

نماینده عالی دولت در فارس ادامه داد: برای تقویت سرمایه‌گذاری در این استان از رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت استمداد طلبیده‌ام و تلاش می‌کنیم با ایجاد فضایی آرام و مطمئن برای سرمایه‌گذاران، جایگاه بین‌المللی این استان را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/2448/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول