اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه استانداری فارس مطرح شد

دفاع استاندار فارس از مدیران توانمند این استان

استاندار فارس گفت: مدیران توانمند فارس که از دولت قبل مشغول به کار هستند نگران نباشند و من را بزرگ‌ترین مدافع خود بدانند.

دفاع استاندار فارس از مدیران توانمند این استان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید محمد احمدی بعد از ظهر امروز در دیدار با معاون دبیرکل سازمان ملل اظهار داشت: مدیران توانمند این استان به طور قطع از قطار دولت پیاده نمی‌شوند و این موضوع تنها شامل کسانی می‌شود که خسته شده باشند.

وی افزود: فارس صادر کننده نیرو بوده و ممکن است برخی که خسته شده باشند جابه‌جا شوند اما کرامت انسانی و شرافت مدیران به هیچ دلیلی نباید مخدوش شود.

احمدی اضافه کرد: ما بنا داریم چهره فارس را از یک استان سیاست‌زده به استانی اقتصادی بدل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فارس در زمینه‌های گردشگری، صنعت و کشاورزی مزیت‌های بسیاری دارد و در مورد کشاورزی باید تنها به تغییر الگوی کشت آبیاری بپردازیم و در زمینه گردشگری آنچه خوبان همه دارند فارس به تنهایی دارد.

احمدی بیان کرد: بالاترین مزیت این استان نیروی انسانی آن است که باید به‌روز شوند و مطابق با الزامات قرن بیست و یکم حرکت کنند.

به گفته وی، تمام حرکات و اکشن‌های این استان در جهان ارزیابی و رصد می‌شود چنانکه امروز از سازمان ملل برای بررسی اقدامات فارس در زمینه بهداشت به این استان آمدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست گفت: بنابر شهادت وزارت بهداشت، فارس دقیق‌ترین امکانات و تجهیزات تشخیصی برخی از بیماری‌ها را دارد.

محمد هادی ایمانیه افزود: معاون دبیرکل سازمان ملل از مرکز تشخیص، پژوهش و آموزش ایدز و مرکز بهداشت انقلاب که در زمینه تشخیص سل‌های مقاوم راه فعال است و تخت‌های ایزوله بیماران مزمن سل بازدید کردند.

وی ابراز داشت: معاون دبیرکل سازمان ملل در این دیدار اقدامات ایران را ارزنده توصیف کرد.

به گزارش فارس، سازمان ملل از اقداماتی که در زمینه سه بیماری سل، مالاریا و ایدز انجام می‌شود در تمام دنیا حمایت می‌کند و دستاوردهای خوبی که استان فارس در این زمینه داشته است منجر به بازدید معاون دبیرکل از مراکز بهداشت و درمان این استان شد.

انتهای پیام/2448/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول