اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب تور صنعتی و نمایشگاهی صورت گرفت

آشنایی با ظرفیت‌های استان فارس در زمینه نفت و گاز

صنعتگران خوزستان در قالب تور صنعتی و نمایشگاهی از بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی صنعت نفت، ‌گاز و پالایش و پتروشیمی فارس و نیز ظرفیت‌های این استان در زمینه ساخت تجهیزات صنعت نفت بازدید کردند.

آشنایی با ظرفیت‌های استان فارس در زمینه نفت و گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، معاون صنایع کوچک این شرکت اظهار کرد: شماری از صنعتگران استان خوزستان فعال در صنایع وابسته به نفت،‌ گاز و پتروشیمی در قالب تور صنعتی و نمایشگاهی از چند واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و نیز هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت گاز و پتروشیمی شیراز دیدن کردند.

سید هادی خادم افزود: در این بازدید که به مدت دو روز انجام شد شرکت‌کنندگان از واحدهای صنعتی فاتح صنعت کیمیا که از بزرگ‌ترین و مجهزترین واحدهای سازنده تجهیزات صنعت نفت خاورمیانه محسوب می‌شود و نیز شرکت جهاد تحقیقات پارس سازنده تجهیزات مهم نفتی بازدید و  در مورد تبادلات فنی و اقتصادی بحث و تبادل‌نظر کردند.

وی اضافه کرد: همچنین فعالان صنعتی خوزستان از هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت،‌ گاز، پالایش و پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شهرک گلستان شیراز بازدید و با توانمندی‌های شرکت‌های مطرح و فعال در حوزه نفت،‌ گاز و پتروشیمی آشنا شدند.

به گفته خادم، در این نمایشگاه شماری از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی فارس مرتبط با طراحی و ساخت تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود پرداختند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با بیان اینکه فارس و خوزستان از جمله استان‌های نفت‌خیز و گازخیز کشور به شمار می‌آیند، افزود: مقرر شد به منظور انتقال تجربیات و ایجاد تعاملات بیشتر هیئتی تجاری‌ صنعتی به همراه صنعتگران و فعالان اقتصادی و صنعتی استان فارس در بهمن‌ماه در قالب تور صنعتی از توانمندی‌های خوزستان بازدید کنند.

به گزارش فارس، استان فارس با دارا بودن میادین گازی و نفتی در حال بهره‌برداری و در حال توسعه و نیز مصوبه ایجاد 11 واحد پتروشیمی در کنار وجود واحدهای مطرح طراحی مهندسی و ساخت تجهیزات صنعت نفت از استان‌های شاخص کشور در زمینه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است.

انتهای پیام/2448/ز/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول