اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی:

تجلیل از خانواده‌های شهدا وظیفه دوستداران جهاد و شهادت است

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا وظیفه شرعی و انقلابی همه دوستداران انقلاب، جهاد و شهادت است.

تجلیل از خانواده‌های شهدا وظیفه دوستداران جهاد و شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محسن کریمی ظهر امروز در یادواره سردار شهید رحیم آنجفی و شهدای عملیات والفجر اظهار داشت: امروز امنیت و آرامش ایران اسلامی مدیون خون شهدایی است که در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را در سبد اخلاص گذاشته و در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل جانانه ایستادند.

وی با اشاره به اینکه شهیدان، پرچم‌های در اهتزاز قله‌های رفیع عزت، شرف و استقلال هستند، تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت رزمندگان ایران اسلامی در برابر متجاوزان در دوران هشت سال دفاع مقدس امروز به الگوی سایر کشورها تبدیل شده است.

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه امنیت، اقتدار و سربلندی ایران مدیون خون شهدا است، ادامه داد: امروز ایران به برکت خون شهدا و وجود مقام معظم رهبری به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده و کشورهای جهان به روش‌های مختلف به قدرت ایران اسلامی و تاثیر گذاری این قدرت در عرصه‌های بین‌المللی اعتراف می‌کنند.

کریمی ادامه داد: شهدای ایران با ایثار و فداکاری خود موجب عزت‌، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی شده و اگر می‌بینیم ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف علمی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به پیشرفت و توسعه دست یافته، تمام این موفقیت‌ها از برکت خون شهدا است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شخصیت شهید سردار رحیم آنجفی گفت: این شهید والامقام به الگوی جوانان این مرز و بوم تبدیل شده و از جایگاه بسیار والایی برخوردار است.

شهرستان اراک در عملیات والفجر بیش از 39 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

شهید رحیم آنجفی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به استخدام آموزش و پرورش درآمد و با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه گیلان‌غرب اعزام شد و در عملیات والفجر چهار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/87005/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول