اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

طرح‌های گازرسانی به طالقان هر چه سریعتر انجام شود

استاندار البرز گفت: طرح‌های گازرسانی به طالقان باید هر چه سریعتر انجام شود.

طرح‌های گازرسانی به طالقان هر چه سریعتر انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از طالقان، سیدطاهر طاهری ظهر امروز در جریان بازدید از برخی طرح‌های عمرانی این شهرستان با تأکید بر اینکه یکی از طرح‌های مهمی که باید هر چه سریعتر به مرحله اتمام برسد، گازرسانی است، افزود: با توجه به سردسیر بودن این شهرستان و صعب‌العبور بودن برخی از روستاهای طالقان در فصل سرما لذا باید هر چه سریعتر طرح گازرسانی به این شهرستان و روستاهای آن انجام شود.

وی تأکید کرد: با توجه به شهرستان شدن طالقان لذا باید تمامی امکانات و تجهیزات آن نیز ارتقا یابد و مردم در این شهرستان از تمامی امکانات بهره‌مند شوند.

استاندار البرز با بیان اینکه مردم از مسئولان انتظار دارند تا با برنامه‌ریزی‌های اساسی در مسیر خدمات‌رسانی بیشتر به آنان گام بردارند، افزود: توجه به مطالبات و نیازهای مردم و ارائه امکانات به آنان از مهمترین وظایف مسئولان به شمار می‌رود.

طاهری در ادامه سخنان خود با اشاره به طرح خط انتقال گاز طالقان ادامه داد: این خط به طول 25 کیلومتر بوده که با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد ریال در حال اجرا است.

استاندار البرز بیان داشت: با توجه به اینکه بخشی از این طرح هم‌اکنون به پایان رسیده است، پیش‌بینی می‌شود طرح انتقال گاز به طالقان تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

طاهری در بخش دیگری از سخنان خود و در ادامه بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان طالقان به جاده جدید هشتگرد- طالقان اشاره کرد و گفت: این طرح نیز یکی از طرح‌های بزرگ در این شهرستان و استان است که می‌تواند گامی مهم در جهت توسعه خدمات‌رسانی به مردم این منطقه باشد.

وی تسریع در اجرای این طرح را نیز از سوی مسئولان ذیربط خواستار شد و اظهار داشت: با بهره‌برداری از این طرح بسیاری از مشکلات ترددی مردم در این شهرستان کاهش خواهد یافت.

به گفته طاهری جاده جدید هشتگرد- طالقان به طول 32 کیلومتر است که این طرح از سال 79 آغاز شده و هم‌اکنون بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار البرز در ادامه این سفر با حضور در منزل شهیدان حمید و علی غفوری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این دو شهید بزرگوار به دیدار خانواده آنان رفت و از نزدیک با آنان به گفت‌وگو نشست.

در این دیدار طاهری با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا مهمترین وظیفه مسئولان به شمار می‌رود، گفت: انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز و تأکید بر حفظ این آرمان‌ها نیز یکی دیگر از وظایف مسئولان به شمار می‌رود.

استاندار البرز آرامش و پیشرفت امروز کشور را مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و از جوانان و نوجوانان امروز خواست تا ادامه‌دهنده راه شهدا باشند و آرمان‌های آنان را برای همیشه تاریخ زنده نگه دارند.

انتهای پیام/2302/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول