اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه مطرح کرد

تاثیرگذاری بخش خصوصی در ارتقای سطح فرهنگی

استاندار کرمانشاه گفت: با کمک خیران و کمک‌های بخش خصوصی می‌توان به‌ سوی ارتقای سطح فرهنگی و کاهش معضلات اجتماعی اقدامات گسترده‌ای در جامعه انجام داد.

تاثیرگذاری بخش خصوصی در ارتقای سطح فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به اینکه منابع مالی و امکانات دولتی محدود است، با پشتیبانی و جلب مشارکت بخش خصوصی و خیران، سریع‌تر می‌توان نسبت به حل معضلات اجتماعی به‌ویژه در راستای احداث اقامتگاه‌ها و مراکز رفاهی مربوط به معتادان اقدام کرد.

استاندار کرمانشاه گفت: با کمک خیران و کمک‌های بخش خصوصی می‌توان به‌سوی ارتقای سطح فرهنگی و کاهش معضلات اجتماعی اقدامات گسترده‌ای در جامعه انجام داد.

وی با تاکید بر بررسی راهکارهای جذب کمک‌های مردمی و بخش خصوصی به ‌مراکز درمانی و اقامتی معتادان، تصریح کرد: در این زمینه لازم است که هیئت امنایی متشکل از افراد معتمد خیران مرتبط با تشکل‌های خصوصی و سازمان‌های مربوطه شکل بگیرد.

دمیاد خاطرنشان کرد: با توجه به نقشی که خیران در سطح استان کرمانشاه برای انجام کارهای خیر دارند، بهتر می‌توان برای رفع معضلات اجتماعی در جامعه اقدام کرد.

دمیاد با اشاره به عملکرد خوب استان کرمانشاه در بحث مبارزه با مواد مخدر، اذعان داشت: باید با جدیت، تلاش و اهتمام بیشتر با مشارکت تمام دستگاه‌های مربوطه در حمایت از برنامه‌های نیروی انتظامی در بحث مبارزه با مواد مخدر اقدام شود.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول