اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه به کارگاه بزرگ اجرای پروژه‌های عمرانی تبدیل شده است

استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه به کارگاهی بزرگ در بحث اجرای پروژه‌های عمرانی تبدیل شده، اما بدیهی است برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش و همت مضاعف به‌کار گرفت.

کرمانشاه به کارگاه بزرگ اجرای پروژه‌های عمرانی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد در جلسه شورای سازمان همیاری‌های استان کرمانشاه اظهار داشت: سکانداری اینجانب در سمت استانداری کرمانشاه با مشکلاتی از قبیل تخصیص نیافتن کامل بودجه‌های عمرانی در سطح استان همراه بود.

براساس گزارش استانداری، دمیاد ادامه داد: با همدلی و همراهی مطلوبی که بین مدیران استان وجود دارد، کرمانشاه به کارگاهی بزرگ در بحث اجرای پروژه‌های عمرانی تبدیل شده، اما بدیهی است برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش و همت مضاعف به‌کار گرفت.

وی با اشاره به نقش موثر شهرداران در حوزه مدیریت شهری، افزود: بی‌شک شهرداران می‌توانند با نوآوری و استفاده کامل از ظرفیت‌های بخش خصوصی، زیبای‌های ملموس و قابل توجهی را به شهر تزریق کنند و توسعه، آبادانی و شکوفایی بیشتری را برای مردم استان به ارمغان آورند.

استاندار کرمانشاه کار شهرداران را بر مبنای خلاقیت و هنرمندی توصیف کرد و گفت: کار شهرداران شبیه هنرمندی است که زیبایی خلق می‌کند و شهرداری که افق بلند به آینده نداشته باشد، ناهمگونی و عدم اجرای صحیح پروژه‌ها را به‌دنبال خواهد داشت.

دمیاد عنوان کرد: با توجه به اینکه آحاد مختلف مردم جامعه از کار شهرداران بهره می‌گیرند، افرادی باید در لیست شهرداران قرار بگیرند که دارای منزلت ویژه و بسیار توانمند در بخش‌های مختلف شهری باشند.

گفتنی است، در این جلسه از زحمات شهرام کهریزی رئیس سابق سازمان همیاری‌های استان کرمانشاه تقدیر و با موافقت شهرداران استان، نلسون حضرتی به ‌عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد.

انتهای پیام/2700/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول