اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر بنیاد غدیر استان بوشهر:

غدیر پیام‌رسان ارزش‌ دین به دنیا است

دبیر بنیاد غدیر استان بوشهر گفت: با بهره‌گیری از برکات غدیر پیام ارزش دین را به دنیا برسانیم.

غدیر پیام‌رسان ارزش‌ دین به دنیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین کارگر صبح امروز در جمع مسئولان برنامه‌های جشن غدیر در بردخون اظهار داشت: جنگ تحمیلی نه برای خاک یا نیروگاه اتمی یا موضوع دیگر بود بلکه دعوای دشمن برای از بین بردن دین اسلام بود و هدف و تلاش ما دفاع از ارزش‌های دینی بوده و پیروزی در جنگ به دلیل وجود رهبری و پیروی از ولایت و حضور مردم در میدان رزم بوده است.

وی افزود: حضرت امام (ره)یک طلبه بود اما بدون هیچ پشتوانه و حمایت کشوری همه مردم را جذب کرد و با حرف منطقی که ما زیر بار زور نمی‌رویم دشمنان را مأیوس و ناامید کرد و با مشارکت مردم امور کشور را به سوی هدف متعالی رهنمون شد که این نشانه توانمندی شیعه در دنیای امروز در برابر ظالمان و استکبار است.

کارگر با بیان اینکه غدیر نشان درخشان بر پیشانی جهان است، تصریح کرد: همه وظیفه داریم برای گرامیداشت غدیر و شناساندن آن به نسل جوان با همه توان تلاش کنیم و آن را محدود در این ایام نکنیم و در همه ایام سال آن را در برنامه‌های خود قرار دهیم.

دبیر بنیاد غدیر استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام مختار اسماعیلی مسئول قبلی ستاد غدیر بخش، حمزه واعظ را به عنوان مسئول جدید ستاد غدیر بخش بردخون معرفی کرد.

حجت‌الاسلام اسماعیلی مسئول سابق ستاد غدیر بردخون نیز در سخنانی گفت: ادارات و نهادهای همکاری خوبی با ستاد غدیر نداشتند و اخلاص لازم در برنامه‌ها و مراسم مذهبی وجود ندارد زیرا به دهیاری‌ها و شوراها گفته می‌شد کار کنند و برنامه داشته باشند و اعتبار را دریافت کنند اما در این زمینه به قول خود عمل نمی‌کردند.

انتهای پیام/66003/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول