اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره محیط زیست ری خبر داد

پلمب یک واحد صنعتی آلاینده در کهریزک

سرپرست اداره محیط زیست شهرستان ری از تعطیلی یک واحد صنعتی آلاینده در منطقه کهریزک که در زمینه تولید و ساخت اسکلت‌های فلزی سنگین فعالیت می‌کرد، خبر داد.

پلمب یک واحد صنعتی آلاینده در کهریزک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره محیط زیست شهرستان ری، ایوب زارع اظهار داشت: کارشناسان این اداره در گشت و پایش مستمر خود از واحدهای صنعتی مطلع شدند که بخش سند بلاست این واحد صنعتی به‌دلیل ایجاد گرد و خاک موجبات آلودگی شدید هوا و به خطر انداختن سلامت ساکنان منطقه و کارگران شاغل در شرکت را فراهم می‌کند.

سرپرست اداره محیط زیست شهرستان ری تصریح کرد: این واحد صنعتی پس از ابلاغ اخطاریه های زیست محیطی و عدم توجه مسئولین شرکت با اخذ دستور قضایی تا اصلاح اقدامات لازم زیست محیطی تعطیل شد.

زارع همچنین به دیگر واحدهای صنعتی و خدماتی منطقه هشدار داد چنانچه ضوابط زیست محیطی را رعایت نکنند، با سیر مراحل قانونی با آنان برخورد خواهد شد.

سرپرست اداره محیط زیست شهرستان ری افزود: همچنین به یک واحد صنعتی ریخته گری در شهرک صنعتی شمس‌آباد به‌دلیل ایجاد آلودگی هوا و دود شدید اخطاریه تعطیلی از سوی کارشناسان این اداره ابلاغ شد.

وی در ادامه تاکید کرد: چنانچه واحد مزبور در بازدید آتی کارشناسان اقدامات لازم زیست محیطی را اجرا نکرده باشد به‌طور جدی نسبت به پلمب واحد مربوطه اقدام می‌شود.

انتهای پیام/2462/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول