اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم هندبال صبای قم:

بازیکنان صبا برای توقف ثامن باید تمام توان خود را خرج کنند

سرپرست تیم هندبال صبای قم گفت: مسابقه با ثامن‌الحجج سبزوار سخت و نفس‌گیر است اما بازیکنان صبا برای توقف صدرنشین لیگ برتر باید تمام توان خود را خرج کنند.

بازیکنان صبا برای توقف ثامن باید تمام توان خود را خرج کنند

وحید اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ما در تمام بازی‌های این فصل خوب بازی کرده‌ایم اما دقت در استفاده از فرصت‌های گلزنی کافی نبوده و به همین علت حتی بازی‌هایی که تا آخرین لحظات را برده بودیم از دست داده‌ایم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در سه هفته اخیر روند خوبی را آغاز کرده‌اند؛ خوب و روان بازی می‌کنیم و خوب گل می‌زنیم و همان‌گونه که مقابل مس پارس فلاورجان و نیک‌اندیشان اصفهان بازی کردیم باید در دیدار امروز نیز برابر تیم ثامن‌الحجج سبزوار با قدرت به میدان برویم.

سرپرست تیم هندبال صبای قم عنوان کرد: در دیدار هفته یازدهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر هندبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور که امروز برابر تیم ثامن‌الحجج سبزوار در قم برگزار می‌شود، بازیکنان ما باید تلاش کنند از اعتبار هندبال قم به خوبی دفاع کنند چراکه ثامن تیم پرمهره و خطرناکی است و باید با روحیه و آمادگی ذهنی و روحی بالا به مصاف این تیم رفت.

وی با اشاره به آخرین وضعیت تیم هندبال صبای قم در آستانه بازی مقابل ثامن‌الحجج سبزوار ادامه داد: خوشبختانه شرایط تیم و بازیکنان خوب است و همگی آماده برگزاری بازی مقابل صدرنشین لیگ برتر هندبال هستند.

اخوان تصریح کرد: کسب یک نتیجه خوب در بازی مقابل تیم ثامن‌الحجج سبزوار موجب خواهد شد تا بازیکنان ما ناکامی در هفته‌های گذشته لیگ برتر را به باد فراموشی سپرده و با شرایط بهتر مهیای دیدارهای آینده شوند و از نظر روحی در وضعیت بهتری قرار بگیرند.

وی در خصوص حریف تیمش در بازی امروز تاکید کرد: بعد از بازی با تیم هپکو اراک و بررسی فیلم بازی‌های تیم ثامن‌الحجج سبزوار، کادر فنی تیم صبا به خوبی این تیم را کاملاً آنالیز کرده‌اند تا با بررسی نقاط ضعف و قوت این تیم با شناختی کامل به میدان برویم.

سرپرست تیم هندبال صبای قم تصریح کرد: ما امروز مقابل تیمی بازی می‌کنیم که چند مهره خارجی و چندین بازیکن ملی‌پوش دارد بنابراین امیدوارم تماشاگران و هندبال‌دوستان قمی همچون تیم فوتسال در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان حضور یافته و حمایت کامل از تیم هندبال صبا در مقابل‌ ثامن‌الحجج سبزوار را داشته باشند.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول