اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پنجم لیگ دسته اول امید کشور

صبای قم برای حفظ صدرنشینی به میهمانی شهرداری نوژن می‌رود

تیم فوتبال صبای قم در تلاش برای حفظ صدرنشینی خود در لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور به مصاف تیم شهرداری نوژن نوشهر می‌رود.

صبای قم برای حفظ صدرنشینی به میهمانی شهرداری نوژن می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم امیدهای صبای قم بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان امروز در دیداری از دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور به مصاف تیم شهرداری نوژن نوشهر خواهد رفت.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، این بازی امروز شنبه چهارم آبان‌ماه در ورزشگاه اختصاصی تیم شهرداری نوژن نوشهر برگزار می‌شود و صبای قم سومین بازی خارج از خانه خود در این فصل لیگ دسته اول فوتبال امید کشور را برگزار می‌کند.

تیم فوتبال امید صبای قم از چهار هفته سپری شده از دیدارهای دور رفت فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور در سه بازی به میدان رفته و یک دیدار این تیم نیز در مقابل تیم فوتبال ابومسلم مشهد برگزار نشده که گویا نتیجه آن سه بر صفر به سود صبا خواهد بود چون مشهدی‌ها در قم حاضر نشدند.

صبای قم در هفته اول با ابومسلم مشهد بازی نکرد اما در هفته دوم در دیداری خانگی در ورزشگاه تختی قم میزبان تیم فوتبال پرسپولیس قائمشهر بود و توانست در حضور تماشاگران قمی با نتیجه جالب توجه چهار بر 2 این تیم را با شکست مواجه کند.

از سوی دیگر فوتبالیست‌های صبای قم با روحیه مضاعف در هفته سوم از نیم فصل نخست بازی‌های مرحله اول گروهی لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور به مصاف تیم شهید آسیابی کلاله رفتند و توانستند این تیم را در گرگان با حساب 2 بر یک شکست بدهند.

در هفته چهارم از دور رفت این رقابت‌ها تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری خانگی که در ورزشگاه تختی قم و در زمین چمن مصنوعی به انجام رسید، میزبان تیم فوتبال داروسازی وتاک ساری بود که در این دیدار به برتری 2 بر صفر دست پیدا کرد.

در این گروه که گروه سوم از مرحله مقدماتی مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، تیم فوتبال صبای قم در کنار تیم‌های داروسازی وتاک ساری، شهرداری نوژن نوشهر، ابومسلم مشهد، شهید آسیابی کلاله و پرسپولیس قائمشهر برای صعود به مرحله بعد رقابت می‌کند.

دیدار تیم‌های فوتبال امید صبای قم و شهرداری نوژن نوشهر از هفته پنجم و پایانی دور رفت لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور از ساعت 15 امروز به انجام می‌رسد و صبا در صورت کسب برتری در این دیدار با 15 امتیاز صدرنشین خواهد ماند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول