اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران:

ثبت شرکت‌های مازندران به صورت متمرکز انجام می‌شود

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: ثبت شرکت‌ها در آینده به صورت متمرکز در استان انجام می‌شود و واحد ثبت شرکت‌های ادارات شهرستان به عنوان پیشخوان فعالیت می‌کنند.

ثبت شرکت‌های مازندران به صورت متمرکز انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی ثبت اسناد و املاک مازندران، ولی عبدی‌کمیشانی در بازدید از غرفه شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در پارک علم و فن‌آوری، ظرفیت پارک علم و فن‌آوری مازندران را خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: با وجود نیروهای انسانی توانمندی که در کشور وجود دارد نباید در حوزه صنعت و اقتصاد مشکلی باشد ولی مشکلاتی در این بخش‌ها وجود دارد. 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران علت وجود این مشکلات را نبود حلقه ارتباطی مناسب بین صنعت و دانشگاه دانست و تصریح کرد: پارک علم و فن‌آوری می‌تواند این ارتباط را به خوبی برقرار کند. 

عبدی‌کمیشانی افزود: برای اینکه ما به یک توسعه پایدار برسیم باید زیر ساخت‌ها را فراهم کنیم. 

وی ثبت اسناد و املاک را یکی از زیر ساخت‌های توسعه دانست و گفت: برای اینکه شرکت‌ها به تولید انبوه برسند و تجاری‌سازی انجام شود باید دارای املاک باشند تا کارگاه خود را مستقر کنند که در این زمینه برای تهیه املاک باید دستگاه‌های اجرایی که توانایی  کمک دارند به این شرکت‌ها کمک کنند. 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران بیان داشت: ثبت اسناد در صدور سند مالکیت و تفکیک و ثبت  املاک همکاری لازم را با پارک علم و فن‌آوری استان دارد. 

وی درباره ثبت شرکت‌های دانش‌بنیان تصریح کرد: در ادارات ثبت شهرستان‌ها واحدی به نام ثبت شرکت‌ها وجود دارد که مشاوره لازم را به مدیران این شرکت‌ها می‌دهند.

 وی خواستار تشکیل کمیته حقوقی در پارک علم و فن‌آوری شد و سازمان ثبت را نماینده ایران در سازمان جهانی  مالکیت معنوی موسوم به wipo دانست. 

رئیس پارک علم و فن‌آوری مازندران موتور محرک حرکت‌های اقتصادی را شرکت‌های دانشی دانست و گفت: ما در منطقه رتبه نخست تولید علم را داریم. 

مجتبی بلباسی بیان داشت: ثبت اسناد و املاک به عنوان متولی ثبت اختراعات و ثبت شرکت‌ها می‌تواند خدمات حقوقی خوبی به پارک علم و فن‌آوری استان و شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشد. 

بلباسی در پایان یادآور شد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری تمام دستگاه‌های اجرایی برای فعالیت و تجاری‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان باید کمک کنند. 

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول