اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قلعه‌گنج مطرح کرد

ضررهای ناشی از کمبود معلم در جنوب کرمان/استفاده از از فارغ‌التحصیلان بومی

امام جمعه قلعه‌گنج گفت: کمبود نیرو در آموزش و پرورش با گذشت یک ماه از سال تحصیلی ضربات جبران ناپذیری به تحصیل و کیفیت آموزشی منطقه گذاشته است.

ضررهای ناشی از کمبود معلم در جنوب کرمان/استفاده از از فارغ‌التحصیلان بومی

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، حجت‌الاسلام احمد نجنو ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌گنج اظهار داشت: واقعه غدیر فراتر از یک واقعه تاریخی است، غدیر دیگر نام یک سرزمین نیست و در اسلام این واقعه و مکان یک تفکر و راز شده است.

وی تصریح کرد: باید از واقعه غدیر به عنوان تلاقی کاروان رسالت و امامت در امتداد نبوت یاد کنیم، زیرا خشنودی خداوند در غدیر مشخص می‌شود و به همین دلیل بزرگترین عید در جهان است.

امام جمعه قلعه‌گنج بیان داشت: کمبود نیرو در آموزش و پرورش با گذشت یک ماه از سال تحصیلی ضربات جبران ناپذیری به تحصیل و کیفیت آموزشی گذاشته است و باید از فارغ‌التحصیلان بومی در راستای رفع این مشکل استفاده شود.

نجنو عنوان کرد: تصویب قانون کاپیتولاسیون در زمان طاغوت یکی از ننگین‌ترین قوانین تاریخ این کشور بوده است، تمام شرف و حیثیت ما را زیر سئوال رفت و امام راحل از آن پرده برداشت و با درایت و شجاعت این موضوع را افشا و نقشه شوم استکبار را علنی کرد.

وی گفت: شاه خائن با افتخار این قانون را امضا کرد در حالی که امام این را ذلتی برای مردم شریف ایران دانست و افشاگری کرد و امروزه همان کشور رابطه با ایران را گدایی می‌کند.

امام جمعه قلعه‌گنج افزود: مسئولان بیدار باشند و عزت و احترام مردم ایران را خدشه‌دار نکنند، زیرا خون‌های زیادی ریخته شد تا این عزت کسب شود.

به گزارش فارس، در نماز جمعه امروز قلعه‌گنج گروه سرود ولایت با بیش از 250 دانش‌آموز از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سطح شهرستان به اجرای سرود «من بچه شیعه هستم» پرداختند.

انتهای پیام/80004/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول