اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پل‌سفید سوادکوه:

دشمنان قصد ایجاد چندصدایی در کشور را دارند

امام جمعه پل‌سفید سوادکوه با اشاره به نقشه‌های دشمنان گفت: دشمنان قصد ایجاد چند صدایی در کشور را دارند.

دشمنان قصد ایجاد چندصدایی در کشور را دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت‌الاسلام احمد قربانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، با تأکید بر اینکه عملی که در راه خدا انجام می‌دهیم باید خالصانه باشد، اظهار داشت: شاخص‌های مخلصان در قرآن بیان شده است و دوری از خودپرستی، اعتماد و توکل به خدا برخی از آن شاخص‌هاست.

امام جمعه پل‌سفید سوادکوه، فعالیت‌های عید غدیر در سوادکوه را گسترده و موفق توصیف کرد و از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه و فعالیت‌های مردمی در برگزاری گسترده برنامه‌های دهه غدیر سوادکوه تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه استقلال سیاسی و اقتدار و عزت ایران اسلامی به دلیل رهبری مقام معظم رهبری به دست آمده است، خاطرنشان کرد: در ایران یک صدا با عنوان صدای رهبری وجود دارد و دشمنان قصد ایجاد چند صدایی در کشور را دارند تا شاهد تفرقه در کشور شویم.

غرب به‌ دنبال سلطه دوباره بر جمهوری اسلامی ایران است

 امام جمعه زیراب نیز نیز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به آثار و برکات غدیر، گفت: چهار  ویژگی غدیر آن را با همه مناسبت‌های دیگر جدا می‌کند که اکمال دین، اتمام نعمت، رضایت الهی و تا امیدی همه دشمنان است.

حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی با اشاره به اینکه درباره راه حل‌های مشکلات اقتصادی دو دیدگاه در جامعه وجود دارد، افزود: گروهی ایجاد رابطه با امریکا را عامل حل مشکلات جامعه می‌دانند و عده‌ای دیگر مدیریت داخلی را در زمینه مشکلات موثر دانسته‌اند.

خطیب جمعه زیراب با تأکید بر دیدگاه کارشناسان منصف درباره دلایل مشکلات اقتصادی جامعه، خاطرنشان کرد: از دیدگاه کارشناسان 30 درصد مشکلات جامعه به دلیل تحریم‌ها و 70 درصد مشکلات به دلیل ضعف مدیریت داخلی است.

وی با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری درباره لزوم خودکفایی داخلی، گفت: غرب به‌دنبال سلطه دوباره بر جمهوری اسلامی ایران است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با ایران صداقتی ندارد.

انتهای پیام/86015/ذ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول