اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین:

دخالت برخی مسئولان در کار دولت به نفع مردم نیست

امام جمعه موقت قزوین گفت: دخالت برخی مسئولان در کار دولت امری شایسته نبوده و در خاتمه به نفع مردم نخواهد بود.

دخالت برخی مسئولان در کار دولت به نفع مردم نیست

حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص دخالت‌های برخی از مسئولان کشوری در تصمیم‌گیری‌های دولت تدبیر و امید اظهار داشت: در میان کسانی که مردم به آنها اعتماد داشتند، یک نفر رأی آورده و همین یک نفر از کاندیدها توانسته است که با اکثریت آرا به عنوان رئیس جمهور معرفی شود.

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: مردمی که به دکتر روحانی رأی داده‌اند و حتی کسانی که به رقبای ایشان نیز رأی داده‌اند انتظار دارند که وی در کارها و تصمیمات خویش مستقل باشد.

وی افزود: مردم انتظار دارند که رئیس جمهور اختیار تام داشته باشد و به راحتی بتواند افرادی را منصوب و نیز برخی را عزل یا در سمتی دیگر جابجا کند و دیگر مسئولان دخالتی در کار دولت نداشته باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این جریان اگر چهره‌های مرئی و نامرئی به میدان بیایند، کار را بر رئیس جمهور سخت می‌کنند و نیز برای مردمی که در انتخابات شرکت کرده و امورشان را به دست ایشان سپرده‌اند اتفاق خوبی نمی‌افتد و این اقدام‌ها موجب ناامنی سیاسی و اجتماعی در جامعه می‌شود.

عابدینی اظهار داشت: انتظار مردم این است که رئیس جمهور کشور از نفوذها و ورودها در هیئت دولت آزاد باشد و خود ایشان تصمیم‌گیری کرده و عزل و نصب‌هایی را که وی و هیئت دولت محترم ترجیح می‌دهند را انجام دهد.

عابدینی یادآور شد: برای کسانی که در هر پست و مقامی اسرار و سماجت دارند که در همه جا حضور داشته باشند باید بگویم که اقدام آنها به نفع جامعه نیست زیرا هم جامعه را تک قطبی می‌کند و هم به حقوق بسیاری از افراد آسیب می‌زند و برای کرامت انسانی خودشان هم مطلوب نیست.

انتهای پیام/77007/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول