اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تربت‏‌جام در مجلس در گفت‌وگو با فارس:

سیاست دولت تغییر استانداران است / فردی که اختلافات را دامن بزند نمی‏‌خواهیم

نماینده مردم تربت‏‌جام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درجه حساسیت مسائل سیاسی در استان خراسان رضوی بالا است، گفت: فردی که به اختلافات سیاسی استان دامن بزند، نمی‏‌خواهیم.

سیاست دولت تغییر استانداران است / فردی که اختلافات را دامن بزند نمی‏‌خواهیم

غلامرضا اسداللهی امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به موضوع تعیین تکلیف استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: در حال حاضر منتظر تصمیم دولت هستیم اما نظر نمایندگان و مسئولین استانی بر ابقای استاندار فعلی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: با توجه به اینکه ظاهرا سیاست دولت بر تغییر همه استاندارها است، از دولت می‏‌خواهیم فردی را انتخاب کند که شخصیتی متعادل و توسعه‌ای داشته باشد و دغدغه‏ وی توسعه‏ استان باشد.

وی با اشاره به اینکه درجه حساسیت مسائل سیاسی در استان خراسان رضوی بالا بوده و به لحاظ مسائل بودجه‏‌ای و توسعه‌‏ای نیز قدری عقب‌ماندگی وجود دارد، گفت: فردی که اختلافات سیاسی استان را دامن بزند، نمی‏‌خواهیم.

اسداللهی افزود: در صدد هستیم با توان نمایندگان، استاندار، نماینده ولی فقیه و همه ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد حقوق استان را به لحاظ مسائل بودجه‌‏ای و توسعه‏‌ای تامین کنیم.

اسداللهی در خاتمه تاکید کرد: همه مدیران و دستگاه‌ها در استان حتی در استانداری بلا‏تکلیف هستند و حالت بلا‏تکلیفی در استان به ضرر استان است؛ با توجه به ایام تنظیم بودجه، دولت باید یا ابقای استاندار فعلی را اعلام کرده و یا گزینه دیگری را هر چه سریعتر معرفی کند تا حالت رکودی که در استان موجود است، رفع شود.

انتهای پیام/2202/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول