اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی میاندرود خبر داد

پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب به معلولان میاندرودی

رئیس بهزیستی میاندرود از پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب به معلولان واجد شرایط در این شهرستان خبر داد.

پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب به معلولان میاندرودی

سید مرتضی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به سالروز آغاز ولایت حضرت علی(ع) و روز عید غدیر، حضرت علی(ع) را به عنوان بزرگ‌ترین مددکار عالم دانست و اظهار داشت: مددکاران بهزیستی باید به این انسان کامل اقتدا کنند تا در حوزه خدمت‌رسانی به موفقیت برسند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان میاندرود با اشاره به ضرورت پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب به مددجویان معلول واجد شرایط اظهار داشت: کمک هزینه شش ماهه نخست سال 92 به 18 نفر از معلولان شهرستان توسط واحد توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان میاندرود پرداخت شد. 

وی خاطرنشان کرد: معلولانی واجد شرایط دریافت کمک هزینه ایاب ذهاب هستند که بنا به تشخیص کمیته توانبخشی شهرستان، امکان استفاده از وسایل حمل‌ و نقل عمومی برای دریافت خدمات درمانی، اشتغال و آموزش برای وی مقدور نبوده و یا با دشواری بسیار قابل انجام باشد.

این مسئول با اشاره به بازدید از خانواده‌های معلولان و وضعیت زندگی 12 معلول و توانخواه در این شهرستان بر پیگیری و رفع مشکلات آنها تاکید کرد.

موسوی در پایان از توزیع تعداد 154 قوطی شیرخشک بین خانواده‌های دارای فرزند چندقلو و معلول زیر پوشش اداره بهزیستی شهرستان میاندرود در مهر ماه جاری خبر داد.

انتهای پیام/86021/ل20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول