اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم لیگ دسته یک فوتسال صورت می‌گیرد

رونمایی از علیصدر مدل 92 در اهواز

تیم فوتسال علیصدر عصر جمعه نخستین مسابقه دسته یکی خود را برابر تیم برنای خوزستان تجربه می‌کند.

رونمایی از علیصدر مدل 92 در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در هفته دوم با انجام چند بازی در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد که در اهواز تیم فوتسال علیصدر همدان میهمان تیم برنای خوزستان است.

رقابت‌های فوتسال دسته یک امسال بنا بر تصمیم فدراسیون فوتبال کشورمان با حضور 18 تیم و در دو گروه 9 تیمی برگزار خواهد شد که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به صورت ضربدری برگزارکننده بازی پلی‌آف خواهند بود تا فقط دو تیم جواز حضور در لیگ برتر فوتسال در فصل بعد را پیدا کند.

در گروه یک این مسابقات تیم فوتسال علیصدر در نخستین حضورش در لیگ دسته یک باید در کنار تیم‌های پرسپولیس بهزیستی تهران، کاشی‌نیلو اصفهان، هیئت فوتبال قزوین، برق شیراز، مقاومت کرمان، ایران‌جهان مشهد، پکیج ایساتیس یزد و برنای خوزستان برای صعود به لیگ برتر جدال سختی را تجربه کند.

تیم فوتسال علیصدر که در مرداد ماه امسال با قهرمانی در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور موفق شد به لیگ یک صعود کند و بعد از حدود 40 روز تمرینات بدنسازی به مرز آمادگی نسبی رسیده و باید در نخستین مصاف دسته یکی خود در اهواز برابر تیم برنا خوزستان به میدان برود.

امسال با نظر کادر مدیریتی باشگاه علیصدر علیرضا خسروی سکان هدایت علیصدر‌ی‌ها را در دست گرفته و با کمک مرتضی عظیمی تیم خوبی را برای حضور در این مسابقات آماده کرده‌اند.

از بین 16 بازیکنی که امسال نظر کادر فنی را جلب کردند تا به نام تیم فوتسال علیصدر به میدان بروند تنها چهار بازیکن غیربومی در این تیم حضور دارند و مابقی از استعدادها و جوانان جویای‌نام همدانی گلچین شده‌اند تا بتوانند از اعتبار فوتسال همدان دفاع کنند.

کادر فنی تیم علیصدر امسال مسعود حمیدی، فرشاد دیزجی و وحید سیفیان و همچنین محسن کشانی که تویسرکانی‌الاصل اما در تهران ساکن است بازیکنان غیربومی تیم علیصدر محسوب می‌شوند را بعد از چندین جلسه تست از بین بازیکنان موجود فوتسال ایران انتخاب کردند.

در کنار آنها وحید میرزایی، معین کدخدا، وحید شانه‌ای، علیرضا مهربانیان، محمد اصلانی، حمید نجاتی طراقیه، امید بهرامی، میثم رضایی قدس، علی بشیری، وحید روحی اخضر و پیمان محمدی و مسحر رضایی‌جهان‌بخشی به عنوان نمایندگان فوتسال همدان در این تیم عضویت دارند.

علیرضا خسروی (سرمربی)، مرتضی عظیمی (مربی)، مصطفی فرزادی (سرپرست)، اکبر افشار (پزشکیار)، محسن بشیری (تدارکات)، جلیل محمدی (پشتیبانی) و فرشید گل‌محمدی (مدیر رسانه‌ای) اعضای کادر فنی و اجرایی تیم علیصدر محسوب می‌شوند که با نظر عبدالرضا رضائیان به عنوان مدیرعامل مشغول به فعالیت هستند.

تیم فوتسال علیصدر همدان که سابقه حضور در لیگ دسته اول کشور را در سال 84 دارد امسال با غیرت و تلاش مثال‌زدنی موفق شدند از لیگ دسته دو صعود کنند و نماینده فوتسال استان در این لیگ باشد.

بنا بر قرعه کمیته برگزاری مسابقات تیم فوتسال علیصدر در هفته اول استراحت داشت و در هفته دوم در اهواز باید برابر تیم برنا خوزستان به میدان برود که با معاوضه امتیاز دایتی شیراز هم‌ مانند تیم علیصدر امسال در لیگ دسته یک حضور یافته است.

در مقابل تیم برنای خوزستان خیر فرهادی مربی کاربلد که سابقه کار در لیگ برتر را دارد با استفاده از محمدرضا حیدریان، محمدمهدی کاتبی، مسعود حسن‌زاده و حمیدرضا کاکایی تیم خوبی را برای این مسابقات آماده کرده است.

در هفته اول تیم برنا خوزستان در شیراز برابر برق به تساوی یک بر یک دست یافته و درنخستین باززی خانگی به دنبال کسب نتیجه و برد در مقابل تماشاگران خودی است.

در هفته دوم مقاومت کرمان استراحت خواهد داشت و به صورت هم‌زمان پکیج ایساتیس‌یزد میزبان ایران‌جهان مشهد خواهد بود، کاشی‌نیلو در اصفهان برابر تیم برق شیراز به میدان می‌رود و در آخرین بازی پرسپولیس بهزیستی تهران از تیم هیئت فوتبال قزوین پذیرایی خواهد کرد.

بنا بر اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال مسابقه بین علیصدر همدان و برنای خوزستان را فردین مبارکی (سر داور)، محمدحامد حدیدی (کمک داور)، حسن‌رضا رحمتی (داور سوم) و سعید عراقی (وقت نگهدار) قضاوت خواهند کرد و همچنین علی‌اکبر عالی‌نژاد به عنوان ناظر تیم داوری حضور خواهد داشت.

مسابقه بین علیصدر همدان و برنای خوزستان عصر روز جمعه سوم آبان ماه از ساعت 16 در ورزشگاه گیت بوستان شهر اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول