اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از شعار هواداران علیه کرانچار بسیار ناراحت شدم

ابراهیمی: یادمان نرود کرانچار دو قهرمانی برای سپاهان کسب کرده است

هافبک تیم سپاهان گفت: از شعار هواداران سپاهان علیه کرانچار بسیار ناراحت شدم.

ابراهیمی: یادمان نرود کرانچار دو قهرمانی برای سپاهان کسب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امید ابراهیمی شامگاه پنج‌شنبه پس از شکست تیمش در بازی مقابل ملوان اظهار  کرد: من سال چهارمی است که در سپاهان بودم و تا به امروز در اصفهان به ملوان نباخته بودیم، اگر  سپاهان واقعی بودیم در این دیدار شکست نمی‎خوردیم اما به نظرم ملوان هم خوب کار کرد و با تلاشی که انجام داد نتیجه گرفت.

وی با بیان اینکه باید واقع‌بین باشیم تصریح کرد: در نیم فصل نخست توانایی‌مان همین بود اما در این مسابقه هم کادر فنی و هم بازیکنان تلاش خود را کردند اما روز، روز ما نبود، به هر حال به پایان نیم فصل نزدیک می‎شویم و ما برای این هفته‎ها توانمان همین میزان است، برای نیم فصل دوم باید تقویت شده و چند بازیکن بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره شعار طرفداران سپاهان علیه کرانچار گفت: من از این مساله بسیار ناراحت شدم وی زحمت بسیاری را برای سپاهان کشیده است و هیچ مربی هم دلش نمی‌خواهد شکست بخورد، یادمان نرود کرانچار مربی است که دو قهرمانی برای این تیم به ارمغان آورده است.

وی افزود: کرانچار تلاش کرده و تیم را به اینجا رسانده است و نباید درباره وی بی‎انصافی کرد.

ابراهیمی با بیان اینکه بازی با تیم‎های بزرگ را برده‎ایم تاکید کرد: این موضوع بازیکنان و هواداران را گول زده است و انتظار دارند باید در تمام بازی‎ها پیروز شویم درحالی‎که واقعیت چیز دیگری است و با نفرات و بازیکنان مصدومی که داریم شرایط تیم نسبت به گذشته مشکل‎تر شده است.

انتهای پیام/63020/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول