اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار مدیرعامل باشگاه‌های سپاهان و ماهان

ساکت: هنوز قلبم برای سپاهان می‌تپد/ زیرساخت‌های سپاهان بین‌المللی است

در دیدار مدیرعاملان باشگاه سپاهان و فولاد ماهان هر دو مدیرعامل بر کارهای ماندگار صورت گرفته از جمله ساختار سازی مطابق با استانداردهای بین‌المللی در بین باشگاه‌های ایران تاکید کردند.

ساکت: هنوز قلبم برای سپاهان می‌تپد/ زیرساخت‌های سپاهان بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان، در ادامه فعالیت‌های فرهنگی باشگاه فولاد ماهان سپاهان محمدرضا ساکت به همراه جمعی از مدیران ارشد باشگاه با حضور در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با مهندس ترابیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

ساکت با اشاره به سنت حسنه‌ای که در باشگاه فولاد ماهان سپاهان جاری است و به عنوان بخشی از فرهنگ رفتاری و ورزشی مبتنی بر ارزش‌های اخلاقی در مجموعه ماهان تعریف می‌شود، این دیدار را به منظور عرض تبریک به مناسبت انتصاب مهندس ترابیان به عنوان مدیریت عامل باشگاه محبوب سپاهان عنوان کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان در بخشی از سخنان خود موفقیت‌های 10 سال گذشته باشگاه سپاهان با قدمتی تاریخی و قابل توجه را مرهون زحمات آقایان مهندس اسلامیان‌، مرحوم رجایی، دکتر سمیعی‌نژاد و اعضای محترم هیئت مدیره این مجموعه دانست و اظهار داشت: در این بازه زمانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان یک برند برتر ورزشی در ایران مطرح شد.

وی ادامه داد: کارهای ماندگار صورت گرفته از جمله ساختار سازی مطابق با استانداردهای بین‌المللی و دریافت اولین گواهینامه ایزو در بین باشگاه‌های ایران توسط باشگاه سپاهان نمونه‌ای از این امر است.

ساکت ادامه داد: از دیگر کارهای ماندگار در باشگاه سپاهان می‌توان به تلاش هفت ساله و مداوم مدیران ارشد فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان برای تبدیل باغ فردوس به مجموعه‌ای برای این باشگاه سپاهان اشاره کرد.

ترابیان نیز در سخنانی ساکت را به عنوان مدیر بزرگ و موفق ورزش ایران معرفی نمود و عنوان داشت: شما یکی از مدیران موفق و بزرگ باشگاه بوده‌اید که در افتخارات و رشد و توسعه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نقش ویژه‌ای داشته‌اید و ما لازم است از تجربیات همه مدیران قبلی مجموعه به ویژه جنابعالی در ادامه مسیر پیشرفت باشگاه بهره‌مند شویم.

ساکت در پایان صحبت‌های خود با اشاره به اینکه وی به عنوان هوادار باشگاه سپاهان سال‌ها در این مجموعه حضور داشته است، گفت: هنوز هم قلبم برای سپاهان به تپش در می‌آید.

در پایان این دیدار محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان با کارمندان این مجموعه دیداری تازه کرد.

شایان ذکر است چندی پیش و پس از انتصاب سعید آذری به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن نیز ساکت با حضور در دفتر این باشگاه علاوه بر عرض تبریک به نامبرده با وی دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

انتهای پیام/63006/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول